Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

01 septembrie, 2019

O coincidență?

De multe ori ni se întâmplă lucruri pe care nu le observăm sau nu le dăm prea multă atenție, deoarece de multe ori suntem prinși cu grijile cotidiene fără ca acest lucru să însemne neapărat că suntem superficiali sau ignoranți.

Un lucru destul de ciudat mi s-a întâmplat azi și nu a putut trece neobservat. Eu de curând am scris un articol despre o colegă de a mea de muncă pe nume Theodora pe care îl puteți citi aici

Cu toate că așa cum am spus și acolo ea este de confesiune catolică, a ținut să își serbeze ziua de nume deși sărbătoarea care o prăznuiește pe Sfânta Teodora de la Sihla este una ortodoxă. Până la urmă acest lucru contează mai puțin și din punctul meu de vedere orice prilej de a sărbători este binevenit.

Ceea ce nu observasem însă e că o prietenă de a mea virtuală Luminița Tudosă, despre care am mai scris pe acest blog și care la rândul său are blog-ul Magia Cuvintelor , a scris un articol despre Mănăstirea Vărzărești pe care ea a vizitat-o. De fapt articolul face parte dintr-o serie de articole cu următoarea temă: Pe urmele credinței în Vrancea, unde ea descrie o serie de mănăstiri pe care le-a vizitat. Singura mănăstire din Vrancea pe care eu am vizita-o a fost Mănăstirea Lepșa ,  despre care am povestit într-un articol scris cu ocazia unei excursii.

Ceea ce nu observasem eu deși i-am citit articolul, este faptul că a a scris și despre Sfânta Teodora de la Sihla care o vreme chiar a trăit ca sihastră la acea mănăstire pe la anul 1700.


Eu personal pot să împart oamenii în două categorii: cei raționali care cred că există coincidențe și pentru care o întâmplare cum este cea descrisă de mine nu înseamnă mare lucru și oameni care nu cred în așa ceva și consideră că orice eveniment sau persoană pe care o întâlnești nu apare în mod întâmplător în viața ta. Există și o zicală: "Nimic nu e întâmplător"

Am totuși o mare dilemă: având în vedere acest lucru care mi s-a întâmplat, unde să mă încadrez? Nu am fost niciodată cu lucruri cum ar fi destinul sau faptul că evenimentele din viață ar face parte dintr-un plan al divinității cu fiecare din noi. Dar acum sunt confuz și nu știu ce să mai cred.

Nu mi-am propus cu acest articol să conving pe cineva să fie într-una sau într-alta din cele două categorii, dar cred că există momente în viața fiecăruia care ne dau serios de gândit despre sensul vieții noastre și de ce anumite lucruri ni se întâmplă.

Mai jos aveți cele 2 extrase din articolele noastre: 



Dacă v-a plăcut acest articol vă invit să citiți mai multe regăsite pe pagina principală apăsând aici

Niciun comentariu: