Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

07 august, 2019

Colega, sărbătoarea și înghețata

Sf. Teodora de la Sihla

Eu unul nu le am cu sărbătorile. Cel puțin nu cu cele din calendarul bisericesc.

Însă ceea ce mi s-a întâmplat azi mă va face să țin minte cu siguranță semnificația zilei de 7 august

Ca într-o zi obișnuită de muncă, de această dată fix la mijlocul săptămânii, ați ghicit: miercuri, trebuia să iau metroul pentru a ajunge la serviciu. Metroul se pregătea să intre în stație. De fiecare dată în situații de genul aș fi alergat să îl prind și ori de câte ori nu reușeam mă ofticam. De data aceasta însă nu am mai făcut așa. Deși aș fi putut să îl prind, l-am lăsat să plece. Parcă ceva, nu știu ce, m-a oprit să îl iau.  M-am uitat la ceas și mi-am dat seama că era totuși prea devreme și nu era vreo problemă. Dar mai târziu, la stația Piața Unirii aveam să îmi dau seamea de adevăratul motiv pentru care mi se întâmplase acest lucru.

La un moment la această stație, urcă exact Theodora, colega al cărui nume am ales să nu îl spun în articolul anterior, cel cu sinucigașul care a blocat metroul. Și dacă l-ați citit știți că am vorbit cu ea pe messenger pentru a ne da informații prețioase despre locul ne aflăm. Dacă nu știți, aveți articolul mai jos:

Metroul, sinucigașul și colega

Theodora era veselă și a început să îmi povestească tot felul felul de lucruri printre care că azi e și ziua ei de nume, sărbătoare ortodoxă când este prăznuită Sfânta Teodora de la Sihla, lucru pe care l-am aflat după o căutare pe Wikipedia. Pentru a citi articolul despre această sfântă apăsați aici

Când am ieșit însă de la metrou, mi-a spus că se duce la Mega Image să cumpere înghețată: omniprezentul lanț de magazine Mega Image, dacă ești bucureștean știi foarte bine asta. 

Eu nu lucrez în același birou cu Theodora, deși la început când m-am angajat eram și colegi de birou. Nu trece mult și vine acolo la mine, cu o cutie de înghețată de la acest minunat magazin - "reclamă la Mega Image" - cum ar spune abonații youtuber-ului Andrei Cosmin, pe care unii îl știți, chiar mai demult am scris și despre el. Misiunea mea cea importantă, dată de Theodora a fost să pun înghețata la congelator. Inițial am mers la parter unde lucrez eu, dar cum acolo nu era congelator, am mutat-o la bucătăria de la etajul 2, unde avem așa ceva. 

Apreciez gestul ei, care deși mi-a spus că este religie catolică, lucru pe care nu îl știam a ținut să serbeze această zi într-un mod atât de drăguț.

Ceea ce trebuie neapărat să vă spun este că înghețata pe care am savurat-o împreună cu ceilalți colegi este una pe care v-o recomand cu toată încrederea. Cel puțin mie mi s-a părut delicioasă și cum încă vara nu a trecut, vă las mai jos link-ul pentru a o cumpăra și a vă bucura și voi de acest răsfăț dulce și răcoritor. 




Inghetata cu aroma de vanilie 8 bucati 8x120ml

Inghetata cu aroma de vanilie (72%) intr-un con vafa (17%) decorat cu fantezie de ciocolata (10%) si cu bucatele de alune prajite indulcite (1%). Produs congelat.

Totuși dacă acest produs nu vă atrage, puteți alege și alte produse din oferta lor  de înghețate

Și uite așa acest articol, seamănă un pic cu advertorialele pe care le făceam eu pentru concursul SuperBlog, doar că să spun un secret: povestea aceasta e pe bune!

Dacă v-a plăcut acest articol vă invit să citiți mai multe regăsite pe pagina principală apăsând aici

Niciun comentariu: