Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

28 iulie, 2019

Sunați la 112! ( pamflet)



Sfârșit de săptămână. Cum nu aveam pe unde să mă duc să mă plimb așa cum fac eu când am ocazia și cum îmi place să ascult muzică, asta și fac. Doar că mă apucă seara să fac lucrul ăsta. Nici nu se putea mai bine.

Probabil știți unii dintre voi că mie îmi place mult muzica braziliană și chiar ascultam înainte să apară Michel Telo ăla, îl știți voi. Chiar am scris un articol legat de muzica asta.

Și ce să vezi, nu se putea mai bine să nimeresc eu mai bine o melodie pe care să o ascult la maxim( ca unii pe vremuri pe Minodora). Această melodie se numește "Amigo da Policia" și aparține grupului Adson e Alana din Brazilia. Practic titlul melodiei înseamnă "prieten cu poliția". Acum să vă spun un secret, nu sunt eu prieten cu polițiștii, dar îmi place ideea.

Melodia o puteți asculta și voi mai jos



Cum ascultam eu melodia asta cu boxele bubuind și cu bașii ce erau gata să crape toți pereții, evident că vecinii au părut un pic deranjați, sau nu știu ce să zic, un pic mai mult.

Se găsește unul să sune la 112 să cheme pe cine credeți? Ați ghicit, să cheme poliția. Văd eu mașina de poliție pe geam, dar nu aveam nici un stres, muzica bubuia din boxele mele deși ceasul trecuse de mult de miezul nopții. Chiar mă amuzam, zic uite mă ascult o melodie cu poliția și a venit. Chiar dacă melodia era în limba braziliană...pardon, limba portugheză, au înțeles și ei. Cât de tare!

Îmi sună ei la ușă frumos, dar ce eram prost să răspund? Normal că nu. Văzând că nu am de gând polițiștii au coborât și s-au întors în mașină, dar fără să plece. Stăteau acolo și nu știu ce așteptau, probail să cobor eu la ei dacă în casă nu vreau să îi primesc. 

Văzând că nu s-a rezolvat nimic vecinul care i-a chemat probabil exasperat de mine a coborât el să discute cu polițiștii. Era momentul să dau muzica mai încet. Oare cumva pentru că mă gândisem eu că era cazul să nu mai deranjez? Ei bine nu. Voiam să ascult discuția. Bineînțeles că vecinul le-a reproșat că de ce au venit după 20 de minute. "Păi nu prea ne-am descurcat cu tehnica, avem un telefon nu prea performant și de-abia am ajuns". "Dar ați mers să vorbiți cu el? " , întreabă vecinul. "Am mers, dar nu putem intra în casă la om fără mandat." Păi sunați-vă șeful să obțineți unul." Unul dintre politiști răspunde: "Ce mandat domnule, că nu e vorba de vreo infracțiune, doar contravenție." Omul cere să își sune totuși șeful, celălalt ia telefonul în mod incredibil uitat pe speaker și conversația se aude. După ce îi explică șefului situația se aude vocea acestuia care spune direct așa: "Proștilor, nu știți că nu mai aveți atribuții să amendați pentru muzica dată tare? Cine v-a trimis?" "Păi cei de la 112 șefu!" Și aia nu știau să îl îndrepte pe om spre Polița Locală? Că aia dă amenzi acum pentru muzică!" După discuția cu șeful lor vecinul se alege el cu o amendă, că de ce nu i-a deranjat degeaba și că ar fi trebuit să știe să sune la Poliția Locală. Omul deja enervat, mai să sară să îi bată pe polițiști, dar aceștia îi suns să se potolească că altfel îl vor reține și se va alege și cu dosar penal de ultraj. Așa că se liniștește pe loc.

După ce politiștii pleacă, și vecinul se duce înapoi în casăeu dau din nou muzica tare pentru vreo 15 minute, dar somnul mă lovește așa că zic gata cu muzica. Dar nu apuc bine să mă pun în pat că brusc aud soneria. Era Poliția Locală. Veniseră ei cu un echipament de măsurare a decibelilor doar or constata că într-adevăr deranjez vecinii, dar degeaba, eu oprisem muzica deja și nu mai aveau ce să constate. După ce politiștii locali au plecat m-am dus și m-am pus iar la somn.

Mi-am amintit a doua zi de o meloidieși râdeam singur ca prostul spunând : "Sunați la 112, să vină polițiaaa!" Bine la mine nu e chiar așa ca în acea manea, că ce credați că e melodia aia?  Dar totuși...poliția să vină, locală sau nu, chiar nu contează! Melodia o aveți mai jos și dacă nu vă place aia din Brazilia, merge și asta. 



Și încă ceva, dacă sunteți în locul vecinului 112 e "eficient"! Apelați cu "încredere"( sau siguranță și încredere parcă așa era)


Dacă v-a plăcut acest articol vă invit să citiți mai multe regăsite pe pagina principală apăsând aici



Niciun comentariu: