Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

08 august, 2019

Ziua internațională a pisicilor




Trăim vremuri în care oamenii au inventat o serie de zile dedicate unor lucruri care mai de care mai interesante sau ciudate.

Nu este de mirare că pisicile, apreciate de foarte multă lume, mai ales pentru eleganță și curățenia lor, dar și pentru că sunt șmechere și te pot păcăli ușor pentru a obține ce vor, au o zi dedicată lor. - Ziua internațională a pisicilor. 

Eu am ceva tangențe cu aceste ființe deși nu sunt posesor al vreuneia. Cel puțin la casa de la țară există pisici, dar din acestea de curte libere să se mute de la o casă la alta în căutare de hrană. Mai mult decât atât știu două persoane care sunt iubitoare de pisici și despre ele voi scrie mai încolo. 

Și la bloc, unde locuiesc eu sunt pisici, deoarece există oameni care le hrănesc. În general oamenii au început tot mai mult să iubească animalele și aceste ființe au toate atuurile pentru a atrage atenția noastră. 

Pisicile, cred că știți și voi, se bucură în mediul online de apreciere și este imposibil să ai cont pe o rețea de socializare și să nu fi văzut nu una ci mai multe postări cu ele.

Una din cele două persoane căreia îi plac foarte mult pisicile este Alexandra, despre care am scris câteva articole pe acest blog. Ea are obiceiul să se pozeze cu toate pisicile pe care le întâlnește și bineînțeles că nu a ratat ocazia să posteze ceva de ziua lor,  incluzând și niște poze pe care le-a făcut cu ele de-a lungul timpului. 

Numai bune au fost pozele ei pentru Facebook, după cum și spuneam mai devreme că pisicile sunt vedete pe net și mai ales aici, unde a le face celebre e la un click distanță

A doua persoană care iubește pisicile e un bun prieten de-al meu Dominic care are 3 motani. Și pe doi din ei chiar i-am văzut, într-o vizită la el. 

Pe lângă ceea ce v-am spus până acum mai există o "pisică" specială despre care am scris un articol

Este vorba de o bloggeriță, pe numele său adevărat Georgiana Mihăilă, cu pseudonimul "o pisică neagră" care a câștigat un concurs SuperBlog la care am participat și eu. 

Nu pot să închei decât cu urarea de "la mulți ani", dedicată tuturor pisicilor (chiar și la figurat) și stăpânilor lor. 



Dacă v-a plăcut acest articol vă invit să citiți mai multe regăsite pe pagina principală apăsând aici


Niciun comentariu: