Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

11 august, 2019

Din nou în Delta Dunării



A trecut ceva timp de când am făcut prim mea excursie în Delta Dunării și evident că acolo este imposibil să nu îți placă și să nu dorești să revii ori de câte ori ai ocazia.

Cu toate că ceea ce am mai spus este adevărat, o să vă mărturisesc faptul că nu a fost o dorință de a reveni acolo chiar în această perioadă, dar s-a ivit ocazia.

Povestea este următorea: după cum știți deja cei ce ați mai citit articolele de pe blogul meu, eu în general merg în excursii cu o agenție, a unei prietene, Alexandra, pe care am și menționat-o în câteva articole pe aici.  Am tot căutat excursii pentru a merge în ele, în special cu un prieten(Tiberiu) la fel de mare amator de aventură și excursii ca mine, dar că el nu poate mereu.  Inițial trebuia să mergem altundeva, dar s-a hotărât la Deltă deoarece acum a găsit posibilitatea de a avea timp să meargă undeva. Ideea e că a fost cam târziu și nu au fost locuri. Nu-i nimic, asta nu ne-a împiedicat să mergem. Există varinata mașinii, așa că ne-am urcat în mașina lui și am ajuns în final la MurighiolDe ce am spus că prietenul cu care am fost mai devreme că e amator de aventură?Pentru că era să ne mai rătăcim noi cum am mai pățit prin alte excursii, dar nu e rău, astea-s amintiri!

Inițial era o vreme cam urâtă chiar în noaptea aceea a plouat cu fulgere și tunete, dar ca prin minune când a venit ora 6 dimineața, ora noastră de plecare ploaia s-a oprit.

Plimbarea cu șalupa


Am avut noroc. Alesesem ziua de duminică exact ca în excursia programată de agenție că fix cu o zi înainte am aflat că în zonă a fost prăpăd și urmele încă se vedeau: noroi pe o grămadă de porțiuni de șosea și crengi rupte. A fost și cod roșu pe acolo.

Din păcate vântul tot a bătut și deși pe noi nu ne-a deranjat a cam alungat păsări, așa că am făcut o grămadă de poze cu nuferi. Dar hai să nu fiu cârcotaș, putea fi mai rău: să plouă de exemplu. Plus că ne făceam probleme dacă o să găsim pe cineva să ne plimbe și am găsit repede. Erau două persoane care trebuiau să vină și nu au mai venit așa că le-am luat locul.


Cu tot vântul am reușit să îmi fac și un selfie care să iasă bine:


Deși am încercat să fac poze cu câteva din păsările care au mai fost pe acolo nici acelea nu au ieșit. "Ghinion!", vorba știți voi cui. Dar nu-i nimic! După cum am spus, am o grămadă de poze cu nuferi și stuf și în continuare am să vă pun o parte din ele, că sunt sigur că doriți să le vedeți. 




   În poza de mai sus chiar se vede cum bătea vântul.












Trebuie să vă mai spun că pe brațul Sfântu Gheorghe cel puțin dacă sunteți pe Orange e semnal 4G cam peste tot așa că puteți să puneți pe Facebook, Instagram sau să trimiteți prietenilor direct de acolo. Așa am trimis și eu unei prietene virtuale (Luminița Tudosă) poze, care în aceeași zi se plimba și ea pe la Mănăstirea Lepșa, deci se poate spune că a fost ziua excursiilor. Despre Mănăstirea Lepșa am scris și într-un articol și ea la rândul ei a scris unul pe propriul blog.

Cetatea Enisala



După ce am terminat plimbarea ce a durat 2 ore pe brațul Sfântu Gheorghe, pentru că deși era ora pranzului, nu ne era chiar așa foame așa că am hotărât să mergem să vizită Cetatea Enisala.

Trebuie să mergeți și voi să o vizitați deoarece cred că este important să știți că este singura fortăreață medievală din Dobrogea.

Pentru că bătea vântul foarte tare, deși inițial nu am vrut să mai fac poze și acolo, totuși am totuși poză cu peisajul făcută de sus de la cetate. Trebuie să mă laud că la peisaje mă pricep și întotdeauna îmi ies bine, chiar și cu o cameră mai proastă.


După ce am vizitat și cetatea ne-am îndreptat către Tulcea unde am găsit o pizzerie și am mâncat acolo.


Deși pe parcursul drumului, nu ne-am întâlnit cu grupul de la agenție, totuși atunci când Tiberiu a pus o poză pe Facebook o poză, primul like a fost de la...Alexandra. Așa mi-a dat apoi și mie la poză. Așa că Alexandra, dacă citești articolul, nu, nu am fost cu altă agenție ci doar noi. Probabil că te-ai gândit la asta! 

Citiți și:

Dacă v-a plăcut acest articol vă invit să citiți mai multe regăsite pe pagina principală apăsând aici

Niciun comentariu: