Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

01 septembrie, 2019

Din nou superblogger





Toamna trecută am particpat la prima dată la o competiție de blogging  și anume SuperBlog.

Experiența a fost una destul de plăcută. Cu toate că nu am câștigat vreun premiu, am fost oarecum uimit de faptul că am reușit să obțin la anumite probe punctaje destul de mari. A fost cumva o confirmare pentru mine, că locul meu este aici, în spațiul virtual al blogosferei.

Am luat hotărârea de a reveni în competiție și aștept ca de la data de 1 octombrie să încep să scriu din nou articole. 

Nu particip cu gândul de a lua neapărat vreun premiu, dar am nevoie să exersez, aici unde îmi sunt impuse anumite condiții pentru a îmi îmbunătăți calitatea articolelor pe viitor. Dar un premiu, nu m-ar deranja totuși. Mai ales că a câștiga bani pe blog cu reclame este un vis care constat pe zi ce trece e tot mai departe. Nu e chiar așa de ușor pe cât s-ar crede. Cei de la Google sunt foarte stricți și dacă ai încălcat ceva te penalizează imediat, iar să obții cititori mereu alții și pe alte articole e destul de dificil fără a investi în promovare sau a găsi ceva care să intereseze cât mai multă lume.

Trebuie să recunosc faptul că la prima mea participare eram oarecum neîncrezător, dar rezultele obținute, chiar și 96 de puncte la o probă, îmi dau curajul să fiu sigur că nu am cel puțin cum să mă fac de râs. Am îvățat și un lucru: până nu încerci nu ai cum să știi adevărat dacă ești sau nu bun la ceva, mai ales când cineva te poate evalua. Iar faptul că fiecare sponsor are juriul propriu, iar mai multe jurii mi-au dat punctaje destul de bune nu pot decât să mă determine să scriu cu încredere atunci când am un subiect de abordat, fie să particip și la alte competiții.

Nu am participat la ediția de primăvară dintr-un motiv personal pe care aș prefera să nu îl spun, dar acum sunt motivat de a intra din nou în această competiție, mai ales că mi-am dat seama că aici sunt cei mai buni și chiar vorbesc serios.  Mulți chiar au ceva de spus și au meritat pe deplin să câștige. Bineînțeles că îmi va face plăcere și să concurez din nou cu cea care m-a îndemnat să particip și prima dată. 

Unii din sponsori au fost mai duri, alții mai indulgenți, dar eu mă bucur că sunt din nou și dintr-o categorie și din alta. Oricum, știu la ce să mă aștept, iar acest lucru mă determină să mă străduiesc mai mult la articolelor acestor sponsori. Nu o să dau nume, că oricum îi știți și voi restul care ați mai participat atunci și veți scrie și acum. Aștept deasemenea sponsorii pe care nu i-am mai întâlnit. 

Competiția va dura o lună de zile din câte am văzut și sper ca job-ul să nu mă obosească atât de tare în toată această perioadă încât să pot scrie articole bune și să nu fiu nevoit să aștern cuvinte în grabă doar pentru a scrie la termen .

Aș vrea să dau un sfat pentru cei care văd acest articol și participă pentru prima dată (sau chiar dacă au mai participa), sfat ce vine din experiența celei care m-a îndemnat să particip în ediția trecută. Niciodată nu lăsați pe ultima sută de metri un articol, deoarece din cauza unei probleme tehnice, se poate întâmpla să nu îl puteți trimite în timp. Mai ales cei care au domeniu propriu să fie atenți( poate cădea server-ul, cum s-a și întîmplat în cazul de față). Penalizarea va veni automat ( în secunda 2 după expirarea termenului), deoarece e făcută de calculator, nu de un om și regulamentul nu permite anularea ei.

Acum nu înseamnă că e bine să ne grăbim, deoarece timpul alocat e rezonabil, dar și a lăsa pe ultima sută, ca în orice activitate e un lucru riscant. Și se pare că oricum noi românii suntem obișnuți a face treaba în ultimul moment. Ceea ce am învățat aici, din fericire pentru mine nu din experiență proprie este că nu mereu merge așa.

Îmi doresc să am concurenți cu articole cât mai interesante, nu neapărat mai bune, deși multe din ele mai bune vor fi cu siguranță. Poate îmi vor fi și o sursă de inspirație ( mai ales de la cei originali). Nu cred că e greșit dacă aș "fura" un pic, nu din articole, ci din stilul lor. Dar asta nu înseamnă că îmi voi însuși un stil ce nu mă reprezintă sau voi renunța la originalitate. Și da, în general prefer propriul stil și poate într-o voi deveni și eu o sursă de inspirație pentru alții.

Acestea fiind spuse nu mai doresc decât să vă urez succes vouă ...și mie...evident și pentru a-l atinge să urmați îndemnul de mai jos!


Niciun comentariu: