Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

05 iunie, 2018

Youtuberii și rolul lor

Youtuberii și rolul lor

Youtube

De ce scriu acest articol?

Recent pe youtube a apărut un clip al unor youtuberi cunoscuți din România, Andra și Răzvan Gogan, care s-au gândit să își atace colegii alți youtuberi printr-o melodie. Sloganul lor a fost "Stricați o generație" , iar ceea ce le-au reproșat este că la ei se uită și copii, influențându-i negativ. Cum foarte mulți s-au gândit să reacționeze, e adevărat și fiindcă mulți s-au simțit vizați am hotărât să scriu și eu un articol pe această temă.


Eu am promovat pe blog-ul meu 3 canale de Youtube cu 3 teme diverse: 

1) Backpacyourlife - citiți articolul aici

2) Orange Blue - citiți articolul aici

2) Andrei Cosmin - citiți articolul aici

Ultimul dintre ei, Andrei Cosmin  a fost printre cei care s-au simțit vizați simțit vizat, iar reacția o puteți vedea mai jos:




Deasemenea, unul dintre cei mai de succes youtuberi, Selly,  a reacționat la rândul său: 



Ce cred eu

Personal nu m-am uitat vreodată la un video de pe canalul fraților Gogan, dar părerea mea este că niște youtuberi nu își pot asuma implicit un rol educativ. Principala funcție a Youtube este una de divertisment. De educație sunt responasbili părinții, școala și pentru unii biserica( în cazul în care copiii sunt crescuți în spirit religios)

Pot exista și canale oarecum orientate spre cultură generală, cum este de exemplu Zaiafet, dar acestea sunt excepții.

Părinții sunt în primul rând responsabili de cum se comportă copii lor, iar adulții( cu excepția celor cu probleme psihice grave) de ei înșiși pentru ce privesc. 

Convingerea mea este: dacă un părinte crede că Youtube-ul este nociv, îi poate restricționa accesul la Internet copilului său, sau îi poate interzice un anumit content și nu pot cere youtuberilor să și-l schimbe!

Niciun comentariu: