Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

18 aprilie, 2018

Cătălin Stănciulescu - vlogger-ul călător


#backpackyourlife

Cine este Cătălin?


Cu toții suntem obișnuți cu youtuberii care stau de obicei la ei acasă sau dacă au ajuns la un anumit nivel și-au amenajat un studio și crează content de acolo la un alt nivel am putea spune profesionist. 

Fără îndoială deja ocupația de youtuber a devenit, inclusiv în țara noastră, o veritabilă meserie și din punctul meu de vedere o alternativă destul de bună la emisiunile TV. Succesul lui Mikey, cu "Doza de haș", este cu siguranță un reper, fiind primul youtuber român ce a reușit să strângă peste 1 milion de abonați.

Dar cu toate că majoritatea canalelor de Youtube se încadrează în categoria celor pe care le-am menționat  platforma deschide drumul spre noi posibilități ce duc la apariția unor altfel de vlog-uri.

Un exemplu de astfel de vlog este cel de călătorie. Eu nu știam că există, până într-o zi când dintr-un motiv cunoscut doar de algoritmul Youtube, am găsit un video făcut de un personaj pe care l-am recunoscut căci îl știam de la TV. Pe Prima TV a rulat un serial românesc foarte asemător cu genul acela de emisiuni fictive, gen "Trădați în dragoste", dar de data aceasta chiar era un serial. Chiar și eu am fost păcălit la primul episod. Poate unii dintre voi ați auzit de "Iubiri secrete". Pare un titlu de telenovelă, iar genul programului chiar a fost categorisit drept Reality- telenovelă, așa cum se spune la începutul fiecăruia dintre episoade.

Unii probabil îl știți pe Andrei, care, ca personaj era un băiat provenit dintr-o familie bogată, cuminte mult prea matur poate pentru vârsta lui și îndrăgostit mereu de aceeași fată, Maria, în contrast cu fratele lui Radu, o fire coplăroasă și care umbla după distracții, curse de mașini și căruia îi plăcea să cucerească toate fetele pe care le întâlnea, nu pentru o relație serioasă ci pentru singurul scop de a se "culca" cu ele.

Când am găsit acest video mi-am dat seama din prima că el era cel din video, personajul Andrei, pe numele său adevărat Cătălin Stănciulescu. Așa am aflat că există vlog-ul de călătorie. El a fost primul care a făcut așa ceva în România și din punctl meu de vedere este ceva extraordinar.

Ce l-a determinat pe Cătălin să se apuce de vlog?


În primul rând faptul că la un moment dat, directorul de programe de la Prima a hotărât că serialul după multe sezoane să nu mai intre în grila de programe a postului, în ciuda succesului pe care l-a avut. 

Cătălin , rămas fără job, a hotărât să se plimbe prin lume și i-a venit ideea să își ia cu el un laptop o cameră de filmat și un laptop și evident rucsacul în spate. La început a călătorit prin America Latină, în tări cum ar fi Coulumbia, Peru sau Brazilia și apoi în mai multe țări din Asia. Camera de filmat l-a însoțit peste tot și astfel ne-a împărtășit nouă tuturor filmări din toate locurile pe care le-a vizitat totodată dovedindu-și adevărate calități de ghid turistic, dând informații și recomandări uitile celor care vor să viziteze la rândul lor locurile pe unde el a fost.

Ce apreciez la el

În primul rând spiritul său de aventură, faptul că este foarte descurcăreț și că a știut să se bucure din plin de călătoriile pe care le-a făcut reușind să își facă mulți prieteni și deși a călătorit în general singur, unele clipuri sunt făcute cu un alt prieten de-al lui pasionat și el de călătorii care și-a făcut și el propriul canal.

Un lucru cu adeverăt impresionant pe care acesta l-a realizat a fost un interviu pe care l-a realizat cu un criminal plătit din Columbia cunoscut ca "Popeye" cel care a lucrat pentru cel mai temut mafiot columbian al tuturor timpurilor, Pablo Escobar. Trebuie să dai dovadă de curaj să stai față în față cu cineva care se spune că ar fi executat cu sânge rece mii de oameni.



În final dacă nu îl știți deja vă invit să accesați canalul său de Youtube: BackPackYourLife

Chiar dacă nimic nu va înlocui cu adevărat călătoria în sine este o oportunitate pentru toți de a vedea locuri minunate din această lume.
Și vă mai spun ceva, Radu, pe numele său adevărat Alin Brancu și singurul din serial cu studii de actorie, are și el canalul său. El este acum și personajul Hassan din serialul "Trăsniții" cel mai longeviv sitcom românesc.

Sper că v-a plăcut articolul și îmi doresc ca într-o zi atât eu, cât și voi să ajungem să vizităm măcar o parte din locurile prin care a călătorit Cătălin.




Niciun comentariu: