Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

19 aprilie, 2018

De ce nu mă "găsesc" pe Google?

De ce nu mă "găsesc" pe Google?


Numele meu este Cosmin Petre. Dar dacă vreau să îmi caut numele meu găsesc pe altcineva și anume un model. 



Cine este modelul Cosmin Petre?

Este un tip care la moment dat a fost iubitul Danielei Crudu și poate că acesta e motivul pentru care e așa faimos. Pe Cruduța o știe toată lumea așa că nu e de mirare.

Oricum e de așteptat că vedete ca ea să fie primele, căci sunt căutate de multă lume și așa atrag și pe alții după ele. Dacă se nimerește ca unele din acele persoane să aibă numele tău și ținând cont de faptul că multe site-uri scriu despre persoana respectivă șansa ta să apari pe google dacă nu ai cine știe ce activitate este extrem de mică, în cazul meu inexistentă.

Lucrurile se vor schimba, sper...

Am de gând să scriu cât mai multe articole interesante, dacă se poate în fiecare zi. Să apară pe Google nu modelul, ci bloggerul Cosmin Petre.

Niciun comentariu: