Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

13 martie, 2020

Arta de a găti cu ustensilele potrivite





Pentru a găti orice fel de mâncare trebuie mai multe lucruri: ingrediente bune. rețete bună, talentul celui care gătește, dar nu în ultimul rând este necesar să ai ustensilele potrivite.

Am început eu de ceva vreme să caut tot felul de rețete, fie prin cărți de bucate sau pe Internet, am urmărit tutoriale și a început să îmi lase gura apă și să încep să visez cu ochii deschiși la fel și fel de bunătăți.

Uneori mi-am spus: ce trebuie să îmi bat capul? Doar în ziua de azi găsești ce vrei. Dar lucrurile nu stau chiar așa. parcă mâncărurile gătite în casă au alt gust. Ingrediente aș avea, rețete am de unde să învăț așa cum v-am spus. Dar îmi lipsește ceva, ceva fără de care îmi voi pune pofta în cui: ustensilele.

Să stau să alerg prin magazine după el? Nici vorbă, păi dacă tot am stat eu atât de mult să urmăresc pe Internet pe alții cum își demonstrează talentul, de parcă unii se pregătesc acum să participe pe la concursurile acelea de gătit de pe la TV, le știți și voi, tot pe Internet rezolv problema, așa că mă apuc eu frumos să caut. Am găsit un site, Dajar,  care are tot ce trebuie pentru dotarea unei bucătării moderne , fie că este vorba ustensile pentru gătit fie că este vorba de tacâmuri, căni și farfurii

Eu sunt mare amator de prăjituri și aș mânca în continuu, dar și pretențios sunt în același timp și parcă nici o rețetă. Poate vă uitați un pic ciudat la ecranul calculatorului, tabletei, telefonului, sau ce mai aveți voi pe acolo și vă ziceți: păi bine mă, toți încep cu aperitivele, apoi cu ciorbe, supe fripturi și multe altele și tu te-ai găsit să începi cu desertul? Păi da așa sunt eu mai ciudat. Și vă mai zic ceva, păi ce suntem la nuntă aici: Păi încep eu cu ce vreau! Mai ales că de mult visez eu să invit rude sau prieteni să mă viziteze și nu vreau neapărat să îi chem la masă și vreau să îi impresionez nu atât prin gustul prăjiturilor cât și prin aspect. 

Pentru a putea să îmi demonsrez talentele mele artistice atunci când vine vorba de prăjituri îmi vor fi de folos niște forme de prăjituri

Dacă este vorba de prieteni, care îmi fac o vizită anunțată niște formele de prăjituri mici sunt numai bune în acest scop. Și stau și mă gândesc cum ar arăta probabil ca în  poza de mai jos. E doar un exemplu, dar imaginația mea poate zbura oricât de mult.





Sigur că mă pot gândi și la mine și tăvile pentru tort sau cozonaci nu îmi pot lipsi. 

Sigur nu exclud nici să invit prieteni sau rude la o cazie specială, fie că este vorba de ziua mea, sau diverse sărbători și atunci un tort sau o prăjitură sunt clar binevenite.

Însă ambițiile mele sunt mult mai mai mari decât atât și deja visez cu ochii deschiși că într-o zi voi deveni un fel de mater chef pentru mine și cei dragi. Așa că un set de oale pe care să experimentez nu strică sub nici o formă.

Și dacă tot veni vorba mi-au făcut cu ochiul acest set vizitând galeria de imagini de pe pagina de Facebook a firmei.



Cu siguranță că sunt multe ustensile de care e nevoie în bucătărie, dar m-am gândit totuși să nu scriu un roman aici și să vă plictisesc, mai bine să vă impresionez cu ce voi face cu ele.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020

Niciun comentariu: