Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

16 martie, 2020

Primăvara și tehnlogia



Cică ar trebui să mă apuc iar de scris că na ce să fac eu mai bun? Dar primăvara, a venit ciripelele păsăresc, sau parcă așa era, în fine ce îmi pasă mie și dacă nu știu nu se schimbă ceva situația.

Eu sunt un ahtiat de tehnologie și nu prea văd eu ce să fac pe afară. Colac peste pupăză și e și criză de coronavirus. Și parcă totuși primăvara asta care a venit așa mai devreme, după o iarnă care se zice că a fost sincer nu știu unde că eu nu prea am văzut-o mă îndemna să mai stau pe afară. Acum ce să fac că dacă mă iau ăștia să mă bage în carantină?

Mă las învins, mă întorc la ale mele la navigat pe Internet, la vizonat filme și la ascultat muzică. Asta fac de când mă știu, mă rog de când au evoluat mijloacele astea de entertainment. 

Și da am de toate: telefon mobil, tabletă, laptop...hmm stai puțin nu chiar de toate, multe îmi lipsesc. Credeam eu asta, dar m-am înșelat.

Acum ce e de făcut să colind magazinele, mall-urile cu magazine de electronice să cumpăr ceva. Păi da chiar acum tocmai asta e recomandat acum. Sigur nu e o idee prea bună.

Chiar dacă e vorba de tehnlogie, care evident că se poate comanda online făcând un tur al site-urilor de specialitate, mie îmi place să văd produsul cum funcționează, să îl testez, să vină cineva și să îmi facă live o demonstrație.

Dar cum trăim vremea în care Google este cheia rezolvării oricărei situații mai mult sau mai puțin complicate, am început și eu să dau căutare la fel și fel de accesorii și dispozitive, doar oi găsi un site calumea. Așa că evident că nu am stat prea mult pe gânduri și dăi și caută.

Nu am căutat degeaba că am dat de unul și anume Spacer , care din puctul meu de vedere satisface toate nevoile în materie de tehnologie.

Nici nu știam eu ce să iau de pe acolo, dar na, acum nu am de gând eu să cheltui toți banii și să cumpăr tot ce e acolo. Și unde mai pui că unii acum sunt disperați să își facă provzii de alimente. Dar na, eu să fac foamea, dar să am ultimul gadget la modă.Păi nu? Cum era vorba aia: be you, be different, sau parcă așa era în fine cui îi pasă?( sau "who cares?"că tot am dat-o pe engleză)

Ce mă relaxeză pe mine cel mai tare sunt jocurile și trebuie să vă împărtășesc un lucru, mie îmi place cel mai mult să ascult sunetul acestora pentru că asta mă captivează, mă face să intru în atmosfera respectivului joc. Și nu o să stau eu acum să înșir nume de jocuri că nu m-a plătit vreunul să îi fac reclamă. Dar site-ul ăsta merită frate.

Unul din motive este că deja pentru a intra în atmosfera jocului, cum am spus, m-am plictist să țin căștile în urechi, plus că deja mă dor de la atât de mult sunet, așa că mi-am  zis că niște boxe nu mi-ar strica mai exact niște Boxe Spacer . Mare noroc am cu acest site și chiar cred că le voi comanda. Acum sper doar să nu îmi deranjez vecinii. În fine, văd eu cum o rezolv pe asta. Mai au și scaune de gaming, mă gânedesc și iau și așa ceva.

Tot vorbeam de primăvară, dacă totuși am noroc și ies în natură pe undeva, aș vrea să îmi iau și muzica după mine, că nu mă întrebați de ce, dar parcă afară sună altfel așa că trebuie să știți de la început că dacă intrați pe link-ul de mai sus găsiți și niște boxe portabile. Pe bune, intrați și vă convingeți, nu vă mint.

Și acum v-am pupat, virtual că așa nu se ia vreun virus. Voi cum vă distrați folosind tehnologia? Dacă nu v-ați gândit fie că sunteți gameri, melomani, vă trebuie accesorii smartphone sau altele, Spacer vă rezolvă!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020.


Niciun comentariu: