Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

11 martie, 2020

Departe de agitația urbană




Atunci când stai într-un oraș mare, de multe ori parcă îți vine să pleci de acolo și să te muți undeva la țară, dar parcă nu ai dori totuși să renunți în totalitate nici la confortul pe care îl ai la bloc.

Vorbesc evident de un compromis, despre îmbinarea între facilitățile pe care le ai la oraș și liniștea pe care o oferă viața într-un sat. Cu siguranță nu toți au avut norocul meu de a avea la dispoziție fosta casă a bunicilor și de a o transforma într-o casă de vacanță. Păi ce credeați, doar nu o să mă duc eu să dau la sapă. Nu că nu aș fi făcut acest lucru vreodată, dar doar așa ca o joacă. 

Unii trebuie să cumpere teren să construiască de la zero, să aibă un proiect, mie mi-e ușor că trebuie doar să renovez, mai ales că am avut norocul ca aceasta să fie generoasă. O prietenă îmi povestea că și ea a făcut de curând renovări și atunci chiar mi-am spus: de ce nu aș face și eu același lucru? Chiar dacă mie îmi place să călătoresc, uneori simți nevoia pentru a te relaxa cu adevărat să ai un loc al tău unde să te poți deconecta și sincer vă spun, din punct de vedere al odihnei, călătoriile sunt destul de obositoare uneori. Era deci păcat să nu profit de oportunitatea pe care o am.

Mai mult decât atât, satul este și el bine plasat nu la distanțe foarte mari de mai multe orașe cum ar fi Focșani, Galați sau Brăila, 

Sigur pentru a renova o casă este nevoie de materiale de calitate. Bine de fapt nu mi-am propus doar să fac o renovare ci să mai și adaug câteva camere noi, să construiesc o baie și o bucătărie, pentru că deși aveam apă curentă de niște ani buni, acestea încă lipseau. S-a vorbit uneori și de canalizare pe acolo, dar știți cum stau treburile pe la noi, lucrurile se fac greu și cu jumătate de măsură de multe ori.

Cum am dorit să și extind casa noile camere le-am construit cu fundație solidă  iar pentru ridicarea pereților scheletul a fost făcut din fier beton. Cineva mi-a recomdat să construiesc din panouri sandwich, dar nu am folosit deși era o opțiune pe care trebuie să vă spun că am luat-o în serios în considerare.

Deși nu m-am gândit să apelez la un arhitect, totuși am apelat și la părerile unor oameni, care au mai lucrat în construcții, mai exact au construit case pentru oameni care au lucrat pe afară, au strâns niște bani și si-au construit case acumulând astfel experiență.

Ca orice casă fie că o construiești  de la zero, fie că o renovezi îți trebuie și un acoperiș așa că m-am orientat repede spre țiglă metalică.






Cum nu mă pot desprinde totuși de tehnlogie,pentru a găsi ceea ce îmi trebuie am apelat la Internet și am intrat pe un site unde am găsit cele mai bune materiale de construcții 

Acum pot spune că am găsit cele mai bune materiale de construcții pentru casa mea din Măicănești, Județul Vrancea  căci acolo se află.

Poate voi când vă gândiți la Vrancea, vă vine în minte zona de munte, dar este undeva la câmpie. Totuși poți vedea munții în zilele cu cer senin, iar să faci acest lucru în diminețile de vară și nu numai este relaxant.

Sigur cum nu prea sunt obișnuit să umblu prin noroi când plouă după ce toată casa a fost construită, am vrut să rezolv această problemă și am pus și pavaj. Acum pot spune că am ce am ce mi-am dorit!

Îmi pot invita acum prietenii sau să mă bucur împreună cu familie atât de relaxare cât și de confort!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020.

Niciun comentariu: