Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

05 mai, 2019

"omrie zulu ce inseamna" - cautarea de top


Din când în când mă mai uit să văd ce ați mai căutat. Am promis că voi face câte un top destul de des cu ciudățenile căutate de voi, dar nu am mai avut cu ce.

M-am hotărât în schimb să fac acest articol prin care să vă transmit că sunt surprins că prin căutarea omrie zulu ce inseamna am ajuns să am prima poziție în Google, spre deosebire de jimmy hex nume real care m-a adus doar pe prima pagină, despre care am scris într-un articol anterior.

Omrie zulu înseamnă efectiv "unde-i vaca?" Jimmy într-una din poveștile sale a spus acest lucru. El împreună cu fratele său Pălărie și prietenul său Gixi au creat un limbaj criptat înlocuind litere cu alte litere. Dar despre asta am mai scris.

Eu încă nu am făcut foarte mulți bani din acest blog, dar curiozitatea voastră mă ajută așa că după cum se vede datorită lui Jimmy, deși el nu cred că știe asta, blog-ul meu a început să facă treabă. Retragerea minimă e la 70 de euro.

70 de euro, da pare puțin, dar să începi să câștigi cu blog-ul tău fără a investi nimic nu e chiar ușor. Încercați și voi și veți vedea. 

Lui Jimmy îi place să bea bere. Ar trebui să îi fac cinste dacă voi ajunge să și retrag ceva bani. Eu am început să scriu dintr-o joacă, apoi din plăcere, dar acum parcă prind speranțe.

Cum mă puteți voi ajuta. Cei care veniți prima dată pe acest blog și dați de articol, să le citiți și pe cele mai vechi, că unel zic eu sunt chiar intersante. În rest voi și restul să continuați să citiți. 

A și Jimmy dacă vezi acest articol, încă o dată mersi frate! Ești tare! Mă faci mereu să râd cu lacrimi la poveștile tale.Cheers!





Niciun comentariu: