Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

29 aprilie, 2019

Ilie's Vlogs, Forex și reacțiile


Cel mai recent scandal de pe Youtube este legat de revenirea lui Ilie, care a postat un video prin care încearcă să convingă lumea să se înscrie în Forex prin el și în consecință să plătească o taxă de 50 de dolari.

El este acuzat de scam și cu toate că voi scrie un articol prin care să dezaprob două reacții cu privire la acest lucru, vreau să fac două precizări încă de la început: în primul rând nu îi țin partea (nu sunt fan și nici nu mă interesează persoana lui) și doi nu știu absolut nimic despre Forex.

Tocmai pentru că nu știu nimic, nu despre ce este Forex și dacă este sau nu țeapă ce face mi-am propus să vorbesc ci despre doi youtuberi și ce reacție au avut. Trebuie să știți că nu îi susțin pe țepari, iar dacă a dat țeapă sunt toatl de acord că ar trebui tras la răspundere, inclusiv penal dacă se dovedește acest lucru.

Reacția lui Montana


Prima reacție a fost cea a lui Montana, foarte apreciată de mulți oameni. Eu chiar am scris un articol despre acest om, mai precis despre canalul său "montana vlog" și trebuie să precizez că îl apreciez și îl respect foarte mult pentru ceea ce face.


Ceea ce m-a deranjat este că el a postat un video în care face următoarele:

1. Spune că Ilie dă țeapă la copii: sincer nu înțeleg de ce îl interesează pe ei de copiii altora, deoarece în primul rând copiii au părinți și este responsablitatea lor este să îi păzească. Mai mult decât atâttoate modalitățile de a face bani prin diverse investițiții se adresează celor de peste 18 ani. Adică nu este admis un copil de 14 ani sau chiar mai puțin să se înscrie, iar dacă el la are 18, 20, 25 de ani sau chiar mai mult și este încă un copil și trăiește pe banii părinților, dacă părinții fac greșeală să le dea bani pe mână vina este a lor. În primul rând ar trebui să le spună: "Vrei Forex? Du-te la muncă! Ai banii tăi, e treaba ta ce faci cu ei, nu ai decât să investești. Cât stai pe banii mei faci ce zic eu!" Dar mai înainte de asta ar trebui să se implice în educația lor ca ei să nu poată fi păcăliți, cântărind foarte bine o decizie de a investi.

Tot cu privire la copii ar fi bine să nu uite că el la pușcărie a luat apărarea unui pedofil. Chiar el a povestit asta într-un clip, așa că nu știu cât este în măsură să vorbească el de copii.

2. A căzut la pușcărie chiar cu înșelăciune, a povestit chiar el. Mai mult decât atât el nu ar avea nimic împotrivă dacă ar fi țepuite corporațiile. Să înțeleg deci că instigă oamenii să le dea țeapă? Și spune că oricum alea au bani mulți, da e adevărat dar tot înșelăciune e. Montana dovește că nu a înțeles mare lucru din ceea ce a făcut.

3. Spune că s-ar putea ca să anumiți părinți cărora le-au fost țepuiți copiii, deoarece le-au luat 50 de dolari de pe card s-ar putea să îl caute și să îl bată și că ar deranja pe unii. Este o formă de amenințare indirectă și Ilie i-ar putea face plângere ceea ce nu e bine pentru el având antecedente penale. Sunt convins că la pușcărie nu i-ar fi greu lui Montana, că ar fi respectat, dar de ce să ajungă iar acolo? Și mai mult decât atât, chiar însuși tonul prin care a început videoclipul este unul agresiv, de parcă îi făcuse ceva personal sau cuiva din familia lui.

Nu că m-ar afecta dacă Montana ar ajunge iar la pușcărie, sau dacă l-ar căuta pe Ilie și l-ar bate, la fel cum nu m-ar afecta dacă Ilie ajunge acolo dacă se dovedește țepar.

4. Nu este bine că s-a luat de aspectul lui Ilie, deoarece la un proces civil, eventual intentat de acesta pentru insultă , Montana ar fi nevoit să plătească sume mari, pe care evident că nu și le permite și de-abia a reuțit să strângă ceva bani pentru putea să își acopere nevoile. Totuși dacă vrea să riște este problema lui, eu spun numai.

Ceea ce vreau să precizez este că nu m-am dezabonat de la canalul lui, nu am dat nici măcar dislike la acel video, din motivul că sunt de acord că dacă Ilie este țepar într-adevăr trebuie să plătească. Am ales să nu îmi retrag nici like-urile date la unele videoclipuri ale sale, deoarece valoarea lor și nici respectul meu nu a scăzut pentru mine chiar dacă nu am fost de acord cu cea a făcut el.

Mai jos vedeți acel video despre care am vorbit și poate îmi veți da sau nu dreptate:



Reacția lui Coste Vlad


În primul rând vreau să salut reacția lui Coste Vlad deoarece vine din  partea unui om care activează pe piața Forex și știe practic exact ceea ce se întâmplă acolo.

Nu pot să fiu sub nici o formă de acord însă că cei care sunt țepuți de Ilie sunt mai proști decât cei care pupă moaște și votează PSD. 

Păi în primul rând, cu toate că mi-am propus să nu abordez subiecte legate de politică aici, votul unora ne afectează pe toți, iar dacă votezi hoți aceea fură un întreg popor nu doar câțiva oameni, ei te fură în permanență nu o dată, iar 50 de $ nu este un capăt de țară. Că dacă de-abia ai avea bani de o pâine nu ai investi în Forex, iar dacă de exemplu ești asistat social, pupi moaște și votezi PSD, tu ești de vină că ești sărac. Apoi tot tu îi înjuri pe cei care pleacă în străinătate la muncă, deoarece și din cauza votului tău nu se pot realiza în țară. Îmi cer scuze, dar ăsta este adevărul! 

Videoclipul lui Coste Vlad:


Concluzie de final


Nu susțin țeparii, nici pe Ilie în mod special, dar asta nu înseamnă că pot fi de acord cu orice gen de reacție cu privire la acest subiect.

Nu am nimic personal cu Montana, îl apreciez și respect, la fel și pe Coste Vlad, dar nu înseamnă că trebuie să fiu de acord cu tot ce spun ei.







Niciun comentariu: