Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

04 martie, 2019

Promovez un pușcăriaș

Promovez un pușcăriaș


Dan Boldiszar


Youtube-ul îmi dă tot felul de recomandări și la fel vi se întâmplă și vouă. Descoperiți canale noi, ori de câte ori vă apare câte un video de pe acestea.

Lumea nu agrează în general persoanele care merg la închisoare și întâmplarea face și nu am să mint, că nici eu nu îi văd cu ochi buni mai ales datorită faptului că sunt jurist. Așa că în momentul în care la video-urile pe care mi le-a recomandat Youtube a apărut un video făcut de o astfel de persoană care a fost la pușcărie ( care în limbajul lui folosește expresia "ai căzut la pușcărie") , reacția mea mea a fost: " Ce e și cu pușcăriașul ăsta?" Sunt convins că mulți dintre voi ați proceda la fel ca mine.

Totuși Youtube-ul a continuat cu multă perseverență să continue să îmi recomande acel video și de curiozitate l-am deschis. 

Trebuie să vă spun că am descoperit un om care este dispus să îi ajute pe cei care ajung acolo oferindu-le sfaturi și poate cel mai important lucru este că nu promovează sub nici o formă ilegalitățile și îi îndeamnă pe cei care nu a fost închiși vreodată să evite să ajungă în această situație. Canalul său este "montana vlog" pe care acesta îl vrea a fi pe cât posibil un canal educativ, mai pentru cei tineri, care din cauza "efervescenței" specifice vârstei și a lipsei de experiență sunt tentați să comită infracțiuni. Mulți sunt smecheri sau "mafioți" se afișează pe rețele de socializare și au falsa impresie că lumea e a lor.

Deși este un om simplu, totuși mă impresionează că vorbește destul de corect, chiar mult mai bine decât unii oameni de la care ai putea avea pretenții. Vă puteți convinge și singuri de acest lucru. 

Spunea într-unul din vlog-urile sale că de multe ori persoanele timide ajung să facă infracțiunile cele mai grave, inclusiv omoruri. Eu sunt o persoană destul de timidă în multe situații și deasemenea mă și supăr repede atunci când mi se face o nedreptate. Nu am bătut încă pe nimeni sau nu am făcut altceva mai grav din cauza asta, dar o să încerc de acum să îmi controlez furia, căci ce a zis acest om mi-a dat de gândit.

Un alt lucru foarte important de învățat de la el, este că în afară de cazurile în care faci o infracțiune datorată unui impuls de moment sau dintr-o imprudență (cum ar fi un accident de circulație, că nu toți suntem Huidu) poți cădea și în capcana de a fi tentat de bani. Este cazul lui "Montana" care a fost convins de un patron să îi dea foc la restaurant ce era în faliment pentru a încasa banii pe asigurarea pe care tocmai făcuse contra unei părți din ei. Dar acest lucru s-a descoperit și atât patronul cât și el au ajuns la pușcărie. În concluzie, chiar dacă nu ești în esență un om rău tentația te poate împinge să faci pentru bani lucruri pe care nu ar trebui să le faci.

Vezi  povestea cu restaurantul  în video de mai jos ( minutul 24:30)




Trebuie să apreciem că unele persoane după ce fac pușcărie reușesc să se reintegreze în societate, iar  Montana pe numele său real Dan Boldiszar a reușit. Scopul pedepsei este în principal reeducarea celor care au greșit. Din păcate rar se întâmplă ca ei să revină la o viață normală și mulți recidivează. Statul care de cele mai multe ori nu ajută oamenii care nu au comis infracțiuni, nu putem avea pretenția să ajute pușcăriașii să se reintegreze, deși el a susținut că ar trebui să o facă și, în felul său de a privi lucrurile cumva i-aș da dreptate. 

Montana acum își câștigă existența ca ajutor de bucătar, este deasemenea rapper a participat inclusiv la X Factor  și deși nu a făcut-o de la început își monetizează canalul de Youtube, pe care ți-l recomand cu încredere, mai ales dacă ești în situația de a merge la pușcărie sau ai vreun gând de a face lucruri rele pe care societatea nu le îngăduie.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Felicitari pentu Dan,in schimb nu suport limbajul scarbos folosit de nevasta lui !