Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

08 martie, 2019

Din nou căutări către blog - partea 1

De azi o să tot scriu articole cu cel mai ciudate sau interesante căutări care duc spre blog-ul meu. Asta e prima parte, vor urma și altele cu cât se vor mai strânge căutări. 

  1. andra gogan se f*** pe stadion  - Nu știu ce fantezii aveți voi, dar chiar nu m-ar interesa așa ceva. Serios! Ca să fac o glumă(proastă), credeam că e vorba de Răzvan. Nu am nimic cu ei, dar nu m-am putut abține
  2. am scăpat de depresie - Nu știu de ce, dar eu nu am scris vreun articol desore asta ci o prietenă virtuală, Luminița Tudosă, despre care am mai scris aici pe blog . Vă dau și link-ul către articol: Articol Luminița
  3. iarna de vasile alecsandri poezie - chiar mă miră că nu am scris aici despre această poezie, nici despre alta.
  4. prosoape.eu - Nu sunt plătit să fac reclamă acestui site, fac reclamă gratis. Și dacă tot ați căutat atunci https://prosoape.eu
  5. reguli coin master - păi cine joacă pe grupuri(și eu joc) le știe: să nu atace prietenii, să anunțe raid-ul și să lase mai puțin de 400.000 bani, sau cum se mai spune să nu aibă rest. Și pentru cine nu a înțeles încă, regulile nu sunt ale jocului, ci ale jucătorilor.





Niciun comentariu: