Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

27 aprilie, 2019

Florin Piersic și Illuminati

Illuminati

Cu toate că este Sâmbăta Mare și voi toți vă gândiți fie să mergeți la biserică să luați lumină, fie vă gândiți doar la partea gastronomică: la friptură, drob, borș, stufat de miel, ouă roșii, cozonaci, pască și vin. eu vin cu un subiect ce o să vi se pară deopotrivă interesant cât și șocant.

Cu toții, sau mă rog aproape cu toții suntem atrași de ceea ce numim teorii ale conspirației.Cu siguranță că cele mai atractive dintre aceste teorii sunt cele referitoare la cei care conduc lumea și ne decid nouă soarta, cum ar fi Masoneria sau Illuminati.

Artiștii sunt oameni care prin popularitatea lor au o mare influență asupra oamenilor și îi pot influența mai mult sau mai puțin. Nu e nevoie să mai dau exemple că e plin de articole și videoclipuri care ne arată cum mulți dintre ei folosesc simboluri aparținând unor organizații oculte.

Dacă de cele mai multe ori artiștii care se adresează tinerilor le folosesc și asta dă posibilitatea speculațiilor că vor să îi influențeze în rău, deoarece ei sunt cei mai deschiși în a copia gesturi și atitudini, dar iată se pare, am fost surprins că și vechii artiști la care nici măcar nu te-ai fi gândit ajung să facă anumite gesturi asociate cu astfel de organizații.

După cum vedeți în poza ce apare la începutul acestui articol, se pare că maestrul Florin Piersic, spun maestru că așa i se zice, a facut acel semn cu mână deasupra ochiului, gest pe care tot mai multe vedete îl fac. Poza nu este trucată, eu care urmăresc de câte ori am ocazia videoclipuri pe Youtube, am primit la recomandări următorul video: 




Nu puteam să nu observ gestul făcut în emisiunea "Neața cu Răzvan și Dani", mă și mir că alții nu au observat, așa că mi-am zis: neapărat trebuie să scriu despre asta, poate fac și eu multe vizite că prind subiectele astea. Și nu ar strica să mă ajuți și tu, crezi sau nu în teoria conspirației să ai subiect de dezbatere cu prietenii tăi dacă "maestrul" este sau nu un Illuminati.

2 comentarii:

Iovanca Stratan spunea...

Nu esti singurul care a observat. Initial am crezut ca e o coincidenta, dar cand am vazut ca a repetat gestul de cel putin 3 ori, si 666 este foarte clar visibil, in timp ce un ochi este acoperit de asa zisul semn OK. Dureros! Dar nu surprinzator! Merci pentru ca mi-ai intarit suspiciunea. Eh asta e. Dumnezeu este unica noastra speranta. Din El,prin El si pentru El sunt toate lucrurile. Iar elitistii vor raspunde inaintea Lui in ziua judecatii. Orice genunchi se va pleca inaintea Lui Isus in ziua judecatii. Chiar si al lui satan. Isus Christos fie laudat!

Iovanca Stratan spunea...

Oh si tocmai am observat crucea si cercul impreuna pe lantul de la gatul lui. Ce chestie. Chiar ma miram ca nu poarta sal ca de obicei. Acuma inteleg. Alt simbol ocult. Ma tem ca ai dreptate.