Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

29 aprilie, 2019

Numele real al lui Jimmy



Bă, am aflat că vreți să știți numele real al lui Jimmy, da exact cel cu poveștile. 

De unde știu acest lucru poate vă întrebați? Ei bine, chiar din căutările voastre pe Google ce au avut ca rezultat blog-ul meu. Ok, bun și ce legătura are poza de la început? Păi când a fost invitat la Cristi Priză a spus cum îl cheamă.

Ei bine o să vă țin un pic în suspans, doar nu vă gândiți că mă gândesc să scriu un articol extrem de scurt despre asta.

Ca să vă arăt că nu vă mint și că voi ați căutat o să pun poza aici.












Ei bine, chiar vă mulțumesc și pentru faptul că pentru această minunată căutare - "jimmy hex nume real" blog-ul meu apare chiar pe prima pagină în google, tocmai am verificat asta. Sincer, chiar înseamnă mult.

Totuși nu vreau nicu să vă plictisesc și să fac nici un articol lung, așa că vă voi spune cum îl cheamă. Mihai este numele său adevărat. Și dacă nu mă credeți pe puteși urmări video-ul lui Cristi Priză de mai jos:


Sper că acum v-am satisfăcut curiozitatatea și vorba lui Jimmy 
Cheers!




Niciun comentariu: