Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

02 noiembrie, 2018

Cine poartă numele tău

Care persoană cunoscută poartă numele tău


Semnificația numelui tău 

Te-ai gândit poate mult timp care este semnificația numelui pe care îl porți. Există pe net o grămadă de site-uri, dar și site-uri care îți spun acest lucru.

Există însă și o carte scrisă de lect.univ.dr. Paraschiv Pețu - "Aproape totul despre nume". Eu o am în format tipărit, dar o puteși găsi și pe Scribd

Cine poartă numele tău?

Acum dacă tot ai aflat ce înseamnă numele tău poate ar fi bine ca în cazul în care cumva nu esți să cauți să vezi care persoană celebră sau mai puțin celebră, dar cunoscută poartă același nume ca al tău.

Eu mă numesc Cosmin și m-am gândit și o să fac o listă (aleatoriu)
  1. Cosmin Prelipceanu( jurnalist) 

      2. Cosmin Cernat (jurnalist sportiv)

Cosmin Cernat

      3. Cosmin Tudoran - membru al formației  Ca$$a Loco

Ca$$a Loco


     4. Cosmin Olăroiu - fost la antrenor Steaua (FCSB)

Steaua
    
   5. Cosmin Contra( fotbalist)


  6. Cosmin Seleși ( prezentator TV) 


Te cunosc de undeva

        7. Cosmin Petre (manechin)- el nu are doar prenumele ci și numele meu de familie și a fost iubitul Danielei Crudu

Daniela Crudu

       8. Cosmin Petre Gîrleanu, campion mondia la box pentru juniori. Nu știu de ce, dar la căutarea numelui meu pe Google apare mereu în față.



Bonus!!!

Ca un bonus, îi avem și pe politicianul și patronul Realitatea TVCozmin Gușă, nu l-am pus în listă deoarce e cu "z" nu cu  "s" și pe vlogger-ul meu preferat Andrei Cosmin (în cazul lui Cosmin e numele lui de familie)

Realiatea TV

Youtuber




Dacă și voi v-ați gândit ce celebrități au nume ca al vostru puteți să vă faceți și voi o listă de astfel de nume.

Niciun comentariu: