Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

01 noiembrie, 2018

7 ținute, o singură pereche de Jeanși

7 ținute, o singură pereche de Jeanși

În garderoba mea am o pereche de jeans preferată, de fapt nu am de ales. Niște molii foarte drăguțe au ales în meniul lor jeanșii mei, dar totuși mi-au lăsat o pereche.Dar acest lucru nu înseamnă că ținuta mea este acceeași în fiecare zi. Jeanșii se asortează cu orice, mă rog aproape orice. 

Și da, cu singură pereche îmi pot creea o ținută pentru toate cele 7 zile ale săptămânii.

Luni pentru a începe bine săptămâna, îmi iau sacou că tot a venit frigul frigul. Și trebuie să fiu elegant cumva pentru muncă. Habar nu aveam eu că sacoul merge cu jeanșii. Voi știați că eu habar nu aveam, dar nevoia te învață! Chiar vreau să îmi mai iau că nu se și așa că nu voi ezita să caut pe net sacouri bărbați.

Marți în speranța că e vreme mai bună iau o cămașa mai groasă, să fiu tot elegant. Speram să nu tremur de frig și am avut noroc.

Vine de miercuri și constat că mai am un sacou. Moliile aveau o preferință pe jeanși, deci nici pe el nu l-au atins. Dacă tot se poartă hai să îl iau și pe asta zic. 

Joi, zic gata cu atâta eleganță așa că îmi iau un pulover.

Vine și ziua de vineri și cum vremea era ceva mai caldă așa că un tricou, totuși ceva mai elegant nu strică.

Am scăpat și de asta vine weeke-ndul. 

Sâmbătă ies în oraș, la un spectacol și cum seara e mai răcoare jeansii merg și cu o pereche de geacă de blugi. Nu demult îmi achiționasem  de pe un site cu ghete bărbați o pereche și era momentul să le încerc. Până acum am folosit cele 2 perecho de pantofi.

Și duminică am ieșit la o plimabre, nu era așa frig așa că am luat un tricou. Îl puteți vedea în poza.

Cam atât despre ținute. Sunt eu paralel cu moda, dar m-am descurcat.



Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018.

Niciun comentariu: