Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

30 octombrie, 2018

Activitatea mea ca blogger

Activitatea mea ca blogger

Uneori cu toții simțim la un moment dat nevoia să facem o retrospectivă, a diverselor activități, personale și profesionale sau chiar a întregii vieți (nu e cazul meu...deocamdată). Eu acum voi face o retrospectivă cu referire la blog-ul meu.

Nu am avut de la început o dorință de a scrie, ci mai mult a fost o curiozitate.

Mi-a creat de mult cont de Gmail ca alternativă la Yahoo, iar apoi pur și simplu am descoperit acest serviciu blogspot. Am zis bun, tot e gratuit. Ce ar fi să am și eu, cu ce mă încurcă? Corect, cu nimic!

După câteva articole scrise cu ani buni în urmă, doar așa în joacă pe care pe majoritatea în final le-am șters că erau aiurea, după îi dădusem cuiva blog-ul să scrie advertoriale pe el (au dispărut și alea în final) ceva m-a motivat să scriu serios. O prietenă virtuală a creat o pagină de Facebook unui castel cu o istorie impresionantă lăsat în paragină din localitatea Banloc, Județul Timiș. Și așa eu eram supărat că multe monumente se distrug din cauza nepăsării, când am putea scoate bani frumoși din turism cu ele. Și în concluzie, acum aveam o motivație în plus să scriu acest articol, era și pentru a susține o cauză, dar nu revin aici cu detalii, cine vrea să știe mai mult să dea click aici ! Dacă eu am fost curios să fac blog-ul fiți și voi curioși și citiți! Păi nu?

A fost doar momentul de a începe să scriu serios.Și o altă prietenă tot virtuală m-a încurajat, ba chiar mi-a luat un interviu pe blog-ul ei. Ce mă inspiră pe mine? Aproape orice, cum ar fi evenimente, oameni, canale de youtube preferate, alți bloggeri sau orice alte lucruri din domeniul meu de interes (de exemplu, am câteva articole de călătorie), mai puțin politică, asta nu veți vedea aici, că oricum e peste tot la TV, pe stradă și pe Facebook, mie nu îmi trebuie. Scriu pentru că îmi place, în general. Dar nu refuz nici vreun concurs de blogging,  o consider în primul rând o modalitate de a mă afirma și de a vedea cât sunt de bun.

Dacă tot am început să scriu mai serios, mi-a luat ceva timp să îl formatez. Am folosit o temă prestabilită din cele oferite de blogspot, dar nu m-am putut să nu o personalizez și să adaug gadget-uri. Îmi place să tot schimb formatarea până când iese cum trebuie, nu îmi pierd răbdarea și nu cred că va rămâne așa cum e acum.

Nu am avut până acum cine știe ce vizite până acum, deși am AdSense activat. Mi l-au aprobat destul de rapid, că am și fost surprins. Da, am zis dacă e vreodată să iasă bani din blog să fie acolo. Așa că da veți vedea reclame apărând aici. Din păcate Facebook-ul a devenit restrictiv, că luam eu cu asalt eu grupurile să îl promovez cum făceam cu ani în urmă cu metode de făcut bani pe net. Aprpopo, am și un articol pe tema asta. Cine vrea, să îl caute! Repet, fiți curioși! 

Acea prietenă virtuală care m-a încurajat să scriu mai departe, are înregistrat blog-ul pe un domeniu. L-a câștigat la un concurs și se vede. Are mai multe vizite decât mine, deși cei de la Adsense nu i-au dat vreun răspuns. Curios nu? Ea cu mai multe vizite, fără AdSense. Ce să-i faci? Asta-i viața! Normal că îmi convine să o spun, dacă era invers nu mai știu. Acum mă bate gândul să îmi mut și eu blog-ul pe un domeniu.

După ceva căutări am descoperit un site unde se poate înregistra acest domeniu Îl poți rezerva  pe o anumită perioadă în funcție de pachetul ales și ai posibilitate de prelungire a domeniului 


Există o morală din povestea mea: Dacă încerci fără domeniu, e mult mai greu să atragi cititori, așa că dacă vrei să te apuci și mai serios ca mine investește într-unul! Sau poate...îl câștigi la vreun concurs.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018.




Niciun comentariu: