Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

02 februarie, 2024

Am trimis-o la iumor?

Eu am pe tik tok o preferată. Și poate că unii știu câte ceva, dar dacă nu știți eu de ceva timp o suțin în tot ceea ce face. O cheamă Cristina


Îi place să cânte, să danseze, să recite poezii sau să vorbească despre ea cu urmăritorii ei. 

Eu știu că multora li se pare că ceea ce face nu este deloc ok, că se prostește și că se face de râs. Nu pot spune că întotedeauna sunt încântat de ce face ea în live-uri, dar un lucru e sigur: transmite o stare pozitivă și eu sunt acolo pentru simplul fapt că este ea, nu neapărat că face sau nu anumite lucruri.

Pentru unii faptul că ea este încăpățânată este un lucru bun, dar cei mai mulți văd acest lucru ca pe un defect. Nu vrea sub nici o formă să fie controlată și în acest fel să facă ceea ce alții îi spun să facă. Dacă ar ști exact povestea vieții cei mai mulți ar fi nevoiți să accepte ideea că ei nu i-a dat nimeni nimic și acest argument este de necombătut pentru a-i susține atitudinea ei de independentă.

Eu știu că cel puțin în mine a prins o oarecare încredere. Nu, nu mă laud, dar e adevărat. Și dacă i-aș sugera ceva, poate că ar face acest lucru. De ce spun asta: recent s-a dus la iumor și trebuie să vă spun că m-am gândit de  câteva ori să îi propun acest lucru. Dar ce să vezi? Cineva mi-a luat-o înainte și i-a scris în comentariu la un live să participe la această emisiune. Tot ce mi-a rămas de făcut a fost să spun că eu chiar aș vedea-o acolo.

Mai jos vedeți pozele din două clipuri puse de ea pe tik tok de unde am aflat că s-a dus la iumor, lucru pe care mi l-a și confirmat, discutând în privat cu ea și chiar mi-a spus că a luat 3 like-uri. Înainte de asta altcineva a găsit o poză cu pagina ei de Facebook cu poza de profil de la iumor, dar atunci nu eram sigiur că acest lucru este real. Nu vreau să dau însă contul ei aici.







Și da chiar dacă nu am trimis-o eu la iumor, erau șanse ca acest lucru chiar să se întâmple, dar tot mă bucur foarte mult că dorința aceasta mi s-a îndeplinit și în acest fel.

Nu am întrebat-o ce a făcut acolo și sper să se difuzeze momentul ei la TV și să văd atunci, odată cu ceilalți. 

Oricum o apreciez pentru curaj și chiar dacă nu ajunge în finală sau măcar în semifinale pentru mine ea va fi câștigătoare.

Canalul ei de tik tok este: Cristina Distractie NPC , printre altele face și trendul NPC.

Ea deasemenea are canalul de Youtube Cristina Vijian


Pagina principală


Niciun comentariu: