Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

27 noiembrie, 2023

Pliantul surpriză

Era o seară de vară și încă soarele încălzea cartierul și străzile dogoreau a căldură. Parcă așteptam un pic de răcoare, dar eu cu un rucsăcel în spate și câteva haine de schimb, mă duceam să mă incing și mai tare la o sală de fitnes ce se afla la nici 5 minute de mine. Spun că se afla, pentru că după aproape 2 ani de pandemie, cred, nu știu sigur că sala s-a închis din acest motiv. Acum în incinta unde era sala s-a făcut o școală de dans pentru copii de grădiniță. Vis-a-vis chiar este o grădiniță particulară,

Poza e de pe Street View că eu nu credeam că voi scrie articol despre asta, iar acum e noapte și e frig când, deci un moment prost să fac o poză.

Dar să reluăm povestea. Cum mergeam eu în drumul meu, mă aboredează o femeie, care mă salută și îmi intinde un pliant. Apoi îmi mulțumește că l-am luat, fără să zică mai mult. Eu bag imediat pliantul în rucsac și plec grăbit mai departe. Nici nu mă uit, crezând că e unul din acele pliante publicitare și face și femeia un ban că le distribuie. Deci nu părea nimic dubios.

Ajung eu la sală, fac ceva exerciții pe acolo,bicicletă, bandă și alte exerciții. Numai la pliant nu îmi stătea capul, normal.

După ce termin ajung înapoi în casă fac repede un duș și după câteva minute îmi aduc aminte de pliant. De-abia acum devenisem și eu curios să văd ce ofertă tentantă era pe el. Și surprize, surprize, era de la...Martorii lui Iehova. Mă chemau să mă duc la nu știu ce întâlnire cu ei, poate-poate m-or convinge să devin unul de-al lor.

Mai jos ăsta e logo-ul lor





Eu personal, nu am avut experiențe cu ei, nu venise nimeni să îmi bată la ușă, să îmi aducă "Vestea cea bună". Alții au pățit-o. Acum cine știe, poate într-o zi mi se va întâmpla și mie. Știți cum se zice, niciodată să nu spui niciodată! 

Cu ocazia asata am căutat și eu mai multe informații despre acest cult. Înțeleg că ei nu sunt agreați de toate celelate creștine din două motive: îl consideră pe Iisus, inferior lui Dumnezeu Tatăl și nu cred în existența iadului.

Adepții lor au o modalitate de promovare agresivă, adică fac prozelitism religios. Ei bat la ușile oamnilor împart cu multă implicare pliante și publicații și sunt insistenți când te abordează. Fiecare adept este obligat să încerce să aducă adepți noi.

Am aflat că ei au o publicație numită "Turnul de veghe", iar locul lor de închinare îl numesc Sala Regatului. Cam dubios dacă e să mă întrebați pe mine.

În final mai menționez că adepții au un stil de viață foarte strict, impus de cult cu ore de studiu biblic intens, deși am înțele că au denaturat foarte mult Biblia și mai mult studiază propriile lor teorii și sunt împinși întotdeauna să găsească noi adepți. Eu unul nu aș putea să fiu ca ei. Pliantul acela al lor, oricum a ajuns repede la gunoi, doar nu îl păstram ca amintire! Deși totuși un pic regret, că l-aș fi arătat aici ca dovadă.




Pagina principală


Niciun comentariu: