Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

01 aprilie, 2023

Jocurile de noroc și crypto




Apariția criptomonedelor a adus dorința multora de a se îmbogăți. Criticate sau deopotrivă apreciate aceste monede virtuale au deschis calea unor noi oprtunități, iar în timp ce unii le-au luat în râs alții au știut din plin să profite de ele. Eu unul îi apreciez enorm pe cei care au știut să facă acest lucru. Reacțiile negative la adresa acestor oameni nu arată, din punctul meu de vedere decât invidie sau ignoranță sau poate amândouă.

Poate nu v-ați gândit vreodată, dar se pare că inclusiv industria jocurilor de noroc a intrat în era crypto. 

Recent, dezabterea ce a apărut în mediul online privind interzicerea reclamelor la jocurile de noroc m-a făcut pe mine să devin curios și să caut mai multe informații privind acest domeniu.

Și deodată brusc mă lovește o idee: ce ar fi să caut dacă există cazinouri online în care să se joace nu pe bani reali ci pe...criptomonede. Ei bine da, există așa ceva. Și se pare că există în limba engleză un termen pentru astfel de cazinouri virtuale bazte pe bitcoin și alte monede asemănătoare: crypto gambling




Trebuie să recunosc că prima reacție a fost să fiu surprins. Dar în câteva secunde mi-am revenit și mi-am zis pe loc: de ce nu? Dacă în mai toate domeniile criptomonedele încep să fie acceptate de ce nu ar fi și aici?

La căutările pe google apar în josul paginii de rezultate acele întrebări ale unor oameni interesați de subiectul pe care l-a căutat. Lumea ar vrea să știe dacă este sigur sau să joci la cazinouri pe bază de crypto. Se pare că în principiu răspunsul este da.

Există și un site care îți arată care sunt principalele site-uri unde poți juca cu monedele tale virtuale. Dacă sunteți curioși dați click aici

Poate vă întrebați care este părerea mea. Trebuie să știți de la început că eu nu sunt vreun adept al jocurilor de noroc și nici al pariurilor sportive. Nu am jucat niciodată și nici nu am intenția de a juca sau paria în viitor.

Am vrut doar să arăt un lucru ce pare interesant. Trebuie să știți că jocurile de noroc, dacă nu sunt privite ca o distracție aduc dependență, iar la destui oameni aceasta duce la lucruri grave. Pe de altă parte, criptomonedele sunt volatile și valoarea lor poate oscila semnificativ la perioade foarte scurte. Deci și dacă norocul ți-a surâs e posibil ca ceea ce ai câștigat să își piardă brusc valoarea. Dar despre riscul devalorizării știm deja, cei care se ocupă serios de domeniu urmăresc tendințele și știu cam în ce moment să cumpere sau să vândă.

Rămâne la latitudinea voastră dacă vreți sau nu să încercați așa ceva. Poate cine știe, luați jackpot-ul și moneda aia virtuală pe care ați jucat-o cresște spectaculos și brusc sunteți bogați. Dar atenție: probabilitatea este mică!



Pagina principală


Niciun comentariu: