Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

22 noiembrie, 2022

Bunătăți cu Băneasa

Eu și gătitul. Două lumi paralele aș putea spune. Chiar mă întreabă lumea dacă aș ști să fac ceva în bucătărie. Am răspuns glumeț că da, să mănânc.

Dar lăsând gluma la o parte, e un început pentru toate. Chiar e! Și cum mama mea, recent zicea că vrea să încerce rețete noi, m-am gândit că ar fi ceva să gătească o rețetă cu paste. Prin cărțile ei de bucate nu prea era mare lucru așa că am luat telefonul și am căutat pe Internet.

Întotdeauna am crezut că pastele folosite la rețete mai simandicoase sunt specifice bucătăriei italiene. E adevărat că și noi avem ceva rețete, dar nu ne e specific.

Însă ce nu luasem eu în calcul e faptul că vremurile se schimbă. Și odată cu ele și mentalitățile și gusturile. Și dacă vorbim de gusturi, locul perfect pentru a avea discuții pe tema asta e bucătăria.

Poate vă întrebați dacă a dat rezultate căutarea mea de care vorbeam mai devreme. Ei bine, nici nu vă mai las să așteptați. Am dat peste un producător român cu o gamă variată de produse, mai exact de paste. 

Recunosc faptul că eu mai auzisem de Băneasa cu ceva ani în urmă într-o reclamă de la TV, dar atunci nu am băgat-o în seamă. Acum însă nu am mai putut să o ignor sub nici o formă. De ce păi eu căutasem, nu a mai venit nimeni peste mine încercând să promoveze ceva. Bine nu mă înțelegeți greșit, reclama era chiar reușită, dar pastele nu făceau atât de mult din domeniul meu de interes.

Trebuie să recunosc ceva. Singura rețetă cu paste pe care mama mea o gătește de când eram mic este o budincă de macaroane, iar aceasta mie îmi place foarte mult. 


Ceea ce nu știam eu că pastele din care se face o budincă precum cea pe care am pus-o în poză și pe care le și folosim se numesc penne rigate din grau dur .

Recent am comandat mai multe sortimente de paste printre care și cele pe care tocmai le-am menționat. Sincer aveam o temere că nu se vor închega cum trebuie, dar din fericire nu a fost așa, au fost super ok. Oricum trebuie să vă spun că mama mea a încercat de-a lungul timpului și alte feluri de paste și macaroanele cum le ziceam noi au fost singurele potrivite la rețeta de budincă.



Cam așa arată comanda mea de paste. Acum rămâne să vedem ce rețete vom experimenta cu ele și de ce nu chiar eu că există un început pentru toate.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022, ediția de toamnă.


Pagina principală


Niciun comentariu: