Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

14 noiembrie, 2022

Husa, prietena telefonului tău

Cum să îți distrugi telefonul 



Păi nu pare atât de greu pe cât ai crede. Totul începe într-o zi banală. Ești la locul de muncă. La birou și brusc te apucă să faci curățenie. Iei mai întâi toate lucrurile de acolo, mai puțin unul. Chiar telefonul, cel mai important obiect din ziua de azi.  Și băiat dăștept cum m-a făcut mama mă apuc să șterg cu zel masa cu dezinfectant și un șervețel. Dar telefonul meu era fix pe margine așa că, de ce nu mă miră, îl zbor efectiv de acolo și ca să fie treaba treabă se mai izbește și de un dulap aflat în dreapta biroului. 

Eu atunci când îmi luasem husa era transparentă și intactă, dar de ce să o schimb că na, zgârcenie mare la o husă bună. Ea între timp s-a îngălbenit și chiar crăpat și ce să mai protejeze. Plus că la cât sunt eu de atent nu e prima dată când îl scăpasem pe jos, dar ce să mă invăț eu minte? Ei bine nu. Și uite așa a ajuns telefonul meu în halul în care îl vedeți în poză.

Vreau să îmi protejez noul telefon

Poate vă întrebați ce m-a apucat să mă laud așa. Dar am zis să dau un exemplu de așa nu. Lumea se laudă cu lucrurile bune, dar măcar din cele rele avem ceva de învățat.

Evident că am luat alt telefon. Nu prea dispuneam eu de prea mulți bani chiar atunci, dar totuși mi-am permis. Ar fi fost și varianta să îl iau în rate, dar am optat să îl plătesc cu banii jos sau cash, cum le place unora să se exprime. Ca să zâmbiți un pic, cum banii mei nu erau pe card băiatul de la magazinul operatorului meu de telefonie mobilă dintr-un mall din București, nu spun care, a ținut să mă atenționeze pe un ton glumeț  că mă lasă fară bani în portofel , dar la final a zis că mi-a mai lăsat totuși ceva.

Cu toate cele întâmplate este clar că vreau, nu vreau, trebuie să caut o protecție cât mai bună pentru telefonul meu, ca să evit să mai trec din nou prin aceeași experiență.

Se pare că am găsit ce căutam

Pentru a putea să îmi duc misiunea mea la îndepinire am apelat la prietenul nostru, al tuturor: Google. Și am căutat și tot căutat și în final m-am oprit la un site, care, printre multe altele are și o ofertă de huse telefon .

Inițial am stat să mă uit pe toate husele la rînd, căci era evident că husa asta trebuia să se potrivească modelului de telefon pe care îl am. La un moment dat mi-am zis: oare de ce stau eu atât să vizionez toate tipurile de huse? Nu e mai simplu să dau o căutare după modelul telefonului. Ba da, dar de ce să mă gândesc eu de la început la asta? Și ideea mea chiar a dat roade, am găsit instant, fix ceea ce îmi trebuia pentru tipul meu de telefon. 

Sincer chiar mi s-a părut un accesoriu chiar ok și am zis: trebuie să îmi iau neapărat. Dacă tot era să mă lase vânzătorul fără bani în portofel și nu a reușit acum mai fac un efort, că dacă tot am dat eu mai bine de 1500 de lei pe noul telefon, husa asta sigur nu poate costa o avere.




Abia așteptat să o achiziționez și în scurt timp a  devinit prietena de nedespărțit a telefonului meu care îl protejează de felul meu de a fi, uneori cu capul în nori, așa cum este vorba.

Înainte de a mai de a încheia minunata mea poveste pot să spun că faptul de a mă uita prin toate modelele de huse a ținut și de faptul că eu sunt un tip foarte curios și aș sta și ore întregi să mă uit printre multele produse disponibile pe un site.

Așa că deși inițial am căutat husă am aflat că site-ul Spacer mai are pe lângă aceasta și un alte accesorii tot de protecție și ele: folii telefon Poate nu ar fi rău să iau și eu, că pe lângă a scăpa telefonul am și un "talent " extraordinar de zgîria ecranele și cum sunt mult timp cu telefonul în mână, nu este greu să se întâmple și asta.

Trebuie să vă mai zic un lucru. Mai nou trendul e ca telefoanele să nu mai vină la pachet cu încărcătoarele. Aici îmi pare rău, dar am cumpărat încărcătorul deja de la magzin că ei mi-ar fi dat doar cablul, care apropo nu se potrivea la vechiul meu încărcător. Așa că vă recomand în caz în care v-ați trezit doar cu cablul în pachet secțiunea incarcator telefon

Concluzie

Cu Spacer telefonul vostru vă poate ține mai mult, mai ales dacă sunteți așa ca mine și deci vă recomand produsele lor cu încredere.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022, ediția de toamnă

Pagina principală


Niciun comentariu: