Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

04 octombrie, 2022

Toamna din confortul casei

Vara s-a sfârșit. Dar fiecare anotimp are farmecul său. Vara o putem petrece prin diferite locuri fugind de caniculă.  E sezonul concediilor și e un lucru normal pentru cei mai mulți dintre noi. Spun cei mai mulți pentru că am ceva prieteni cărora le place canicula. Dar oricât am vrea și oricât de secetoasă a fost, mai ales anul acesta, anotimpul estival își ia tălpășița lăsând loc, frunzelor de toate culorile, atmosferei și ploilor lungi și reci.

E o vreme în care o mare parte din timpul nostru liber în propria casă. Am dori deci ca atmosfera căminului nostru să fie una cât mai plăcută. Nu vom lăsa ca vremea de afară cea mohorâtă uneori să ne deprime. Amenajarea casei devine astfel o misiune pentru noi. Atmosfera trebuie să fie una plăcută.

Pentru a face față cu brio acestei misiuni dictate de succesiunea naturală a anotimpurilor, avem nevoie de aliați. Asta mai ales dacă ești unul ca mine care nu prea se pricepe la design de interior. Dar acum ce ați vrea, eu să nu mă simt bine și să mă las copleșit de atmosfera autumnală? Nici vorbă, nu vreau așa ceva. Nu e dorința mea să ajung într-o stare bacoviană și nici să spun vorba aceea cu: "e vreme de numărat banii." Oricum la perioada pe care o trăim nu îți trebuie vreo ploaie mocănească să îți verifici conturile. Esți chibzuit vrei, nu vrei. Pot concluizona că vremurile mă fac să număr bani, nu vremurile. Hai că am zis-o...pardon scris-o și pe asta!

Avantajul acesta tehnologic care aduce informația la tine în palmă (uneori chiar cu mult blamatul 5G) ,face ca găsirea aliaților în îndeplinirea misiunii confortului de care vorbeam mai devreme să fie ca o joacă de copii. Și nu e rău, pentru că în fiecare din noi există un copil care vrea să aibă clipe într-o lume a lui, unde să se răsfețe.

Acestea fiind spuse, v-aș întreba dacă ați auzit vorba aia cu: "nu știți de unde sare iepurele". Cel mai probabil că da. Dar acum o să mă întrebați voi pe mine: Ce treabă are iepurele în povestea noastră? Păi stați să vă zic!

Eu unul știam un site care se ocupă cu haine și încălțăminte, ce să mai zicem, modă la superlativ. Bine hai să nu exagerăm aproape pe acolo. Dar, surprize, surprize! Ce nu știam eu este că site-ul se ocupă și cu amenajări interioare. Ei uite că v-am spus și care e faza cu iepurele.

Mi-am zis: mamă, ce tare! Păi aici nu mă așteptam eu sub nici o formă să găsesc eu decorațiuni interioare. Dar mi-a șoptit o păsărică ceva: produsele astea au fost băgate pe site relativ recent. M-am linisțitit. Nu sunt eu atât de aiurit și nepăsător încât de ceva ani de când știu de existența site-ului să nu le fi observat.

Primul lucru care mi-a atras atenția și nici nu știți de când îmi doresc să iau rame foto, pentru a-mi pune în ramă poze de familie, dar și de prin vacanțele în care am fost. Ce e drept mai puține din ultimii doi ani că na...pandemie. Ghinion! Vorba știți voi cui! Dar atmosfera aceea urâtă de afară trebuie neapărat alungată! Vă las și vouă link-ul în cazul în care vă apucă lenea să îl căutați să vă bucurați și voi de ofertă. 
Nu, chiar nu trebuie să îmi mulțumiți pentru asta: o fac cu plăcere! Și prețurile chiar mi se par accesibile. Din punctul meu de vedere cel puțin așa sunt. Acum dacă voi credeți altceva nu mă înjurați...mă rog cel puțin nu prea tare! Tot vorbeam că suntem toți chibzuiți cu banii.

Un al doilea lucru pe care vreau să îl aduc în discuție e că uneori am vrea pentru a ne deconecta complet de la vremea neprietenoasă de afară, pe lângă citititul de cărți sau vizionarea vreunui film, la TV sau pe net, dacă se anunță vremuri de austeritate și căldura va fi o problemă o păturică de pe answear.ro nu ar strica deloc. 




Nu știu cum sunteți voi, dar când vine vorba de citit o carte sau de uitat la un film eu obisnuiesc să ronțăi sau să beau ceva. Și dacă păturica ce m-a încălzit se dovedește a fi insuficientă, atunci e bună și o băutură caldă. Nu știu ce preferați voi, ceai sau cafea voi știți mai bine. Dar oricare ar fi opțiunea voastră cred că ar fi o idee excelentă să o savurați dintr-o cană Villeroy & Boch Ceasca Samarkand Rubin , de exemplu . Eu numai zic, voi faceți cum știți!


Ei nu așa că v-am convins și pe voi? Eu sper că da și că împreună vom reuși să "alungăm" zilele mohorâte de toamnă.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022, ediția de toamnă

Pagina principală


Niciun comentariu: