Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

10 octombrie, 2022

Somn ușor - 2022 edition

Ni se tot spune de ceva vreme încoace că trebuie să facem economie la orice. Dintr-o dată robinetul resurselor planetei pare să fie dat pe un volum mai mic.

Una din măsurile drastice pe care va trebui să le îndurăm este reducerea temperaturii în locuință astel încât să nu avem mai mult de 19 grade în casă. 

Nu voi insista foarte mult pe subiect că deja cred că suntem sătui cu toții de acest lucru de care se vorbește pe la toate știrile.

Dar în loc să stăm să ne plângem, căci oricum nu avem prea multă putere să schimbăm acesată realitate neplăcută, ceea ce putem face cu adevărat, este să găsim soluții și să ne adaptăm, Despre asta vreau să vă povestesc acum. 

Adaptarea a fost mereu cheia supraviețuirii pentru orice ființă vie. Dar aici nu este vorba neapărat de acest lucru, ci mai degrabă de confort. În epoca noastră, din fericire, cea mai mare parte a oamenil nu se mai luptă pentru supraviețuire, ci pentru confort. 

Chiar se pare că unele cercetări arată că în timpul somnului o temperatură mai scăzută este necesară pentru un somn odihnitor. Eu personal am fost reticent la început și chiar revoltat de o asemenea idee. Am fost obișnuit să am temperaturi mari în casă, pe timp de iarnă, chiar și atunci când afară erau sub -20˚C. Pare incredibil, dar până nu demult erau astfel de ierni.

Chiar nu știam că ar fi o problemă în ceea ce privește calitatea somnului dacă adorm la temperaturi ridicate. Este pentru mine o noutate. Și dacă stau să mă gândesc bine, au fost multe dimineți când mă trezeam obosit fără să știu de ce. 

Convingerile cuiva se pot schimba, chiar dacă de cele mai multe ori par bătute în cuie. Mai ales noi românii suntem oameni în mare parte conservatori. Uneori ajungem să facem lucruri greșite mult timp fără să ne dăm seama. Însă nu este niciodată prea târziu să facem ceva modificări în stilul nostru de viață. 

Vorbeam acum câteva zile cu un prieten și mi-a spus: stai să vezi că acum sunt firme care vor profita și o să vezi tot felul de lenjerii, pături și alte lucruri care să te facă să te simți confortabil. Inițial am cam fost reticent, dar am căutat, că doar nu e greu. 

Rezultatul căutărilor mele nu avea cum să nu dea roade și am dat de un site care are o ofertă bogată. Uite că prietenul avea dreptate. Există un site unde poți găsi o gamă variată de produse de care îmi tot vorbea prietenul meu.

Și cum trebuie de acum să îmi petrec nopțile învelit bine, să alunec ușor spre lumea viselor și alea să fie frumoase pentru ca dimineața să mă trezesc plin de energie pentru o nouă zi de muncă, sau să mă bucur în week-end sau concediu de activitățile mele preferate. Tocmai din acest motiv primul lucru pe care l-am căutat la Confort Merino a fost o pilotă de lână . Acesta este un material care ține cald, probabil că știți asta. Da, recunosc nu mă pot obișnui chiar așa repede cu răcoarea, dar poate pe viitor cine știe. Există în ofertă și plăpumi, dar acestea sunt mai grele și mie îmi place să am pe mine lucruri ușoare când dorm. Poate voi nu sunteți așa, dar așa este cel puțin în cazul meu. Așa că alegeți ce vreți!




Deși ințial nu am observat site-ul ne propune chiar și Noua colecție Confort Lana deci pot spune că sunt cumva pe acceași lungime de undă cu cei de la Confort Merino.

Apoi am mai aflat că și lâna aceasta pe care o voi avea acum în camera mea  cu ocazia achiziționării produsului preferat ,nu e una  oarecare, ci are denumirea lâna merinos. Sunt suprins, dar plăcut de acest lucru.





Așa că aș încheia prin a vă spune tuturor: "somn ușor!" pentru nopțile care vor veni, chiar și în vremurile pe care le traversăm. Ne vom obișnui, căci știți cum se spune, orice învăț are și dezvăț, iar soluții există, trebuie doar să le cauți.




Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022, ediția de toamnă



Pagina principală