Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

12 octombrie, 2022

Eu și tehnlogia

Ni se pare deja un lucru banal și poate de multe ori nu ne dăm seama că trăim într-o lume a tehnologiei. Nici noi care avem ceva ani de viață și nu ne-am născut cum sunt copiii de astăzi cut smartphone-ul în mână nu ne mai amintim prea mult cum era de fapt viața noastră când eram noi mici.

Eu am fost în liceu la o clasă de informatică și prima întâlnire serioasă cu Internetul, nu ăsta mobil, ci cel fix la o viteză considerată cât decât decentă pentru ziua de astăzi a fost în laboratorul de informatică. Și acum îmi amintesc că de multe ori în loc să învățam ceea ce trebuie "vorbeam" dacă vă vine să credeți chiar și între noi pe mIRC. Evident și cu alții și așa am deslușit primele taine ale comunicării digitale, astăzi atât de firească.

Eu am avutt calculator acasă și comunicarea cu rudele din străinătate, altfel decât la telefon sau prin scrisori mi se părea un lucru cu adevărat extraordinar. Au trecut anii și de la banalul e-mail la apeluri video lucrurile lucrurile au evoluat spectaculos pentru mine. 

Cu ajutorul tehnologiei am reușit să am foarte mulți prieteni virtuali și am reușit la un momeent dat inclusiv să încerc aici chiar diverse metode de a face bani cu ajutorul Internet-ului. Ba chiar am și creat un grup de Facebook dedicat celor care vor să promoveze așa ceva. Am avut impresia chiar că am ajuns într-un fel să fac parte dintr-o comunitate. A fost și un exercițiu de a încerca să compun texte asociate cu imagini pentru a promova diverse site-uri pentru a atrage referali. Și apoi de ce nu, să trec la etapa de a scrie articole, cum este acesta pe care tocmai îl citești. Eu întotdeauna am fost adeptul idee că pentru a ajunge să faci luicrurile mari trebuie să începi cu cele mici.Cu toate că azi totaă lumea vorbește de acest lucru m-am băgat însă pe piața crypto căci acolo mi s-a părut prea complicat. Prefer să merg pe latura de creativitate care mă atrage mai mult.

Eu vreau însă să vă spun un lucru: admir foarte mult influencerii și mă bate gândul ca pe viitor să devin și eu unul. Ceea ce am înțeles însă de la mai toți este că pentru a face performanță în acest domeniu este nevoie să invești destul de mult în gadget-uri.

Poate dacă aveți răbdare să citiți mai multe de pe blogul meu veți vedea că am avut și articole de călătorie. Dar asta a fost mai mult din pasiune și știu că dacă aș fi avut și o tehnologie performantă cu mine aș fi putut face ceva senzațional. 

Și pentru știu că vreau mai mult pe viitor, urmând sfaturile celor mai cunoscuți în online, primul pas este să informez și să caut furnizori de dispozitive de calitate.

O prietenă virtuală de a mea a început să facă video-uri pe Youtube cu diverse destinații turistice din țară din poze sau video făcute chiar de ea. Știu cât de mult contează autenticitatea, dar și calitatea tehnică.

Dar să revenim la documentare, primul pas în a găsi ceea ce caut pentru a-mi putea îndeplini visul cu adevărat.

Poate nu vă dați seama dar pe lângă telefonul sau camera performantă sunt necesare și unele accesorii, iar din propria experiență știu că atunci când faci poze și filmezi bateria telefonului se descarcă repede. Pe site-ul Spacer am găsit un adaptor universal la rubrica Sport și Călătorie. Poate vă întrebați de ce e necesar. Păi răspunsul este simplu. Dacă mă voi gândi să merg în străinătate există țări în care prizele nu sunt așa cum le știm noi, iar acest produs este compatibil cu toate tipurile de prize. Deci vei putea sta fără grijă că nu rămâi fără baterie. Poate pentru unii din voi este o nouatate dar e un lucru bine de știut. Se vede clar din ceea ce am spus că am ambiții mari nu?




Cu toate că eu m-am axat pe partea aceasta de călătorii, site-ul Spacer este din câte văd axat foarte mult pe Gaming
Eu unul nu le am cu așa ceva, dar cred că anumite dipozitive perifice chiar ar fi utile. Deși am laptop un mouse fie el și de gaming m-ar ajuta să lucrez mai ușor la el. Plus că mi-ar plăcea mult să mă laud celor care vin în vizită ce mouse șmecher am eu.Iar la acest mouse merge și un mousepad la fel de șmecher.



 

Pe lângă multe alte dispozitive, cum ar fi tastatură, componente PC, accesorii PC, am găsit că acest site vinde și rucsace. Grozav zic! Păi ce excursionist influencer e ăla fără un rucsac în care să încapă tehnologia cu care să își facă treaba. O fi site-ul de gaming mai mult dar eu revin tot la ce îmi place mie mai mult.




Ce ar fi de spus mai mult despre Spacer este că a luat ființă în anul 2012. Ei își declară misiunea ca fiind crearea unui confort tehnlogic prin echipamentele tehnologice și IT. Am ținut să menționez acest aspect, deoarece știu de la cei care se ocupă de busissness cât de important este acest aspect. Deși axați pe un domeniu care nu mă pasionează prea tare, totuși le recomand cu încredere prietenilor amatori de jocuri să își achiziționeze produse de aici. Consider deci misiunea îndeplinită.

În încheiere mai am ceva să vă spun: am observat că printre produse se regăsesc și boxe portabile. Tocmai ce am fost la munte într-un teambuilding și colegii mei au avut o boxă portabilă. Poate știți și voi că mergând cu autocarul trebuie să asculți muzica pusă de șofer sau ghid după caz. La noi nu a fost nevoie, căci am putut asculta muzica pe care a vrut-o noi. Uitându-mă pe oferta Spacer, parcă îmi vine să achiziționez și eu una și să dau eu tonul petrecerii în drum spre destinație.




În concluzie, produsele de pe site-ul Spacer chiar îmi par interesante și mă pot ajuta în tot ce mi-am propus.

Acest articol a fost scris pentru SuperBLog 2022, ediția de toamnă



Pagina principală


Niciun comentariu: