Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

03 octombrie, 2022

Answear mă aduce din nou la SuperBlog





Trebuie să recunosc. De multe ori mă apucă lenea. Și deși îmi place ideea de a participa la un concurs de blogging, nu am mai făcut asta de ediții bune ale competiției SuperBlog

Nici măcar insistențele Luminiței, prietenă virtuală și superbloggeriță cu ambiție, nu au reușit să mă readucă printre concurenți. 

După cum știu toți cei care participă mereu la această competiție probele sunt deschise de Answear

Mânat de curiozitate am vrut să văd totuși dacă "regula" cu primul sponsor nu s-a schimbat. Ei bine nu, tot Answear. Doar că e o probă total diferită decât ce știam. Nu mai promovăm îmbrăcăminte și încălțăminte și în mod original așa cum un superblogger adevărat știe să o facă ci redecorăm interiorul pentru stat la povești, așa că de inceput de toamnă. Am rămas surprins de această schimbare, dar apoi am aflat că acesată ediție are tematica storytelling. Interesant, zic eu.

Trebuie să spun că nu știi niciodată ce sau cine te motivează. Faptul că e altceva decât știam eu până acum, m-a făcut să îmi  revină dorința de a scrie. Nu mă interesează vreo notă, premiu sau poziție în clasament, dar nu mă supăr dacă voi câștiga ceva.

Așa că de-abia aștept să mă documentez și să iasă, sper, ceva frumos. Și de ce nu, la fel și la celelalte probe. Că nu vreau să mă înțelegeți greșit. Chiar dacă cei de la Answear fără să știe m-au motivat au ajuns să mă determine să redevin un concurent al acestei competiții, vreau ca nota mea să fie pe merit. 

Pagina principală


Niciun comentariu: