Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

24 mai, 2022

Cazinourile online, Montana și Dorian Popa


Poate știați sau nu, dar eu nu sunt adeptul jocurilor de noroc. Nu m-aș băga niciodată la așa ceva. Nici măcar la pariuri sportive. Cu toate că știu pe câțiva prieteni care fac asta. Ei pariază și chiar se pricep, că scot bani.

Dacă aș avea putere aș interzice cazinourile de la colțul străzii. Dar cât timp acestea funcționează legal nu pot să mă iau nici de cei care joacă, nici de cei care sunt patroni ai acestora.

Totuși sunt de părere că este profund imoral să profiți de disperarea unor oameni, care cred că vor scăpa de sarăcie jucând la păcănele. Acesta e și motivul pentru care le-aș desființa dacă aș avea vreo putere. 

Am și un motiv personal pentru care nu îmi plac jocurile de noroc. Îmi aduc aminte când eram mai mic ai mei cumpărau bilete la jocurile acelea de bingo de la TV. Mai mult au cheltuit pe bilete, decât au câștigat. O singură linie a ieșit odată și atât.



Ba chiar am fost odată la loto și m-au lăsat pe mine să extrag numerele la 6 din 49 în agenție. Nu a ieșit nici măcar unul din cele 6. Am ajuns să cred că jocurile de noroc nu sunt pentru mine și că nu o să îmi pice mie din cer ceva vreodată.

Cazinoul, din punctul meu de vedere trebuie să fie un loc de distracție pentru cei bogați. Adică dacă de exemplu ești dispus să dai vreo 20.000 de euro într-o și să nu îți pese dacă îi pierzi. Dar să crezi că vei scăpa de sărăcie nu e ok.

Odată cu pandemia asta care ne-a lovit, cazinourile fizice fiind închise, jocurile de noroc s-au mutat în online. Și chiar atunci remarcam o promovare agresivă prin toate mijloacele: reclame la tv/radio, afișe stradale și evident pe Internet.

Influencerii au văzut o adevărată oportunitate în a promova cazinourile virtuale. Nu vreau să zic nimic aici de latura morală, dar atât timp cât ele funcționează legal și au licență ONJN nu am nimic de comentat, fiecare este liber să promoveze ce vrea.

Montana și clipul despre Dorian Popa



Eu sincer să vă spun habar nu aveam că Dorian Popa, celebru pentru "hâtz-ul" lui  a promovat unul din cele mai mari site-uri de jocuri de noroc de la noi care funcționează legal. Este vorba despre maxbet.ro

Țin să menționez că Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc (ONJN) are o listă neagră cu site-urile de jocuri de noroc care nu au licență. Și sunt o grămadă. Habar nu am dacă la toate e valabil, dar conținutul lor este blocat și în locul lui și apare o notificare care te anunță de acest lucru.

Montana, poate unii îl știți, cel cu vlogurile despre pușcărie a făcut un video în care era enervat maxim pe Dorian pentru promovarea unui site de jocuri de noroc. Și vă spun clar, nu aș fi știut niciodată dacă nu era clipul lui.




Principala lui nemulțumire era că mulți din cei care îi sunt urmăritori sunt minori și că facând reclamă la un cazino el le face un mare rău, învățându-i la prostii, că vezi domn'le aceștia au acces la cardurile părinților și că pot juca fără știrea lor. 

Apoi mai spunea de unul care a încercat să se sinucidă că a jucat la păcănele și a pierdut.

El l-a amenințat clar pe Dorian Popa că nu îl va lăsa în pace până nu va înceta cu reclamele la cazinouri online. 

Cu toate că sunt un înverșunat împotriva jocurilor de noroc de orice fel, fie păcănele, poker, ruletă sau chiar pariuri sportive, nu pot spune că îl susțin.

În primul rând cum am spus mai devreme acel cazino funcționează în limitele legii. Este dreptul fiecăruia de a promova pentru bani orice fel de afacere care funcționează în limitele stabilite de lege. În plus legea e clară: cei sub 18 ani nu pot juca la nici un fel de cazino. 

În al doilea rând responsabiltatea ta ca părinte este totală. Eu nu am copii încă, dar și dacă aș avea sau când voi avea i-aș pedepsi numai dacă ar pune mână pe cardul meu bancar sau i-aș prinde că folosesc o aplicație  ce permite plăți cu telefonul fără supravegherea mea. Apoi le-aș spune: când veți câștiga voi banii voștri , dacă sunteți proști jucați la cazino. Apoi să nu veniți la mine să cereți bani. Sunteți ai mei și poate ceva de mâncare și un pahar cu apă dacă nu mai aveți și muriți de foame vă dau. Dar bani,nu. Vă privește! Eu nu joc și așa ar fi bine să faceți si voi, ca să nu vă dați apoi cu capul de pereți că banii voștri munciți din greu s-au dus.

Deci nu, nu este ok să faci tu, Montana, pe justițiarul. Comunitatea lui este cea care îl poate sancționa din punct de vedere moral prin faptul de a se dezabona și a nu mai viziona clipurile lui, cât și prin comentarii de dezaprobare.

Nu, nu îl suștin pe Dorian Popa, însă cred că doar fanii lui au dreptul să îl certe dacă ceva nu li se pare ok!


Pagina principală



Niciun comentariu: