Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

03 iunie, 2021

Mârlanu și Vulcanii Noroioși


Eu am vrut de mai multe ori să vizitez Vulcanii Noroioși , dar nu prea s-a ivit ocazia. 

Se vorbește destul de mult de ei și din ce știu eu reprezintă una dintre cele mai cunoscute destinații turistice ale județului Buzău, dacă nu o fi chiar cea mai cunoscută.

Ce să te aștepți de la Vulcanii noroioși? Evident, la un lucru cu siguranță: noroi. Păi da, normal ce altceva că doar nu se numesc așa că erupe lavă.

Probabil că ați auzit că s-a găsit un personaj foarte cunoscut publicului care a vizitat locul acesta unic și a avut o reacție nu tocmai pozitivă cu privire la el. 

Este vorba de nimeni altul decât actorul Toni Ionescu, cunoscut ca și Mârlanu, din serialul Trăsniții.



Aș vrea să fac o remarcă. De obicei personajele din literatură, film sau chiar sitcom-uri cum este cel de care tocmai am menționat sunt inspirate de persoane reale.

O să fiu rău acum și asta și din cauza unei oarecare dezamăgiri și o să spun că personajul "Mârlanu" a ajuns să facă exact invers și să creeze un mârlan și în realitate.

Bine oricum mai mulți oameni și mai ales cei din zonă s-au simțit cumva ofensați că personajul transpus în realitate le-a denigrat printr-un scurt video obiectivul lor turistic atât de celebru și drag. 

Să spui că ai bătut 200 de kilometri și că te-ai umplut de noroi pe picioare pentru "imensa" sumă de 4 lei nu a fost cu siguranță cea mai bună idee ci un prilej ca lumea să te ia la înjurături. Exact cum spuneam, la denumirea locului ce te așteptai să găsești?




Acum parcă îmi vine să fac exact ca în serialul Trăsniții, să îl întreb: "Mârlane, tu ești idiot?", iar tare ar fi să răspundă exact ca acolo: "Da, dar de ce-ntrebi?"

Întâmplător sau poate nu, o prietenă de-a mea virtaulă care promovează destinații turistice s-a apucat să scrie exact un articol chiar despre Vulcanii Noroioși. Poza de mai jos ai ei este.



Articolul îl puteți citi fix aici

Acum nu îmi doresc decât și mai tare să ajung și eu într-o zi să mă "umplu de noroi"



Pagina principală


Niciun comentariu: