Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

01 martie, 2021

SuperBlog vs altele



Îmi doresc în ultima vreme să încep să scriu articole în limba engleză. 

Ba chiar trebuie să vă spun că am în plan un articol mai elaborat. Nu vă spun subiectul. 

Totuși am uitat un lucru, primăvară a  sisit și odată cu ea ediția de primăvară a competiției SuperBlog. Noroc că a avut Facebook-ul grijă să îmi aducă aminte prin notificările sale.

Nu pot eu să stau departe de competiție, deci va trebui să mă împart între articolele mele și probe. Nu vă fi prea ușor, dar voi încerca. Trebuie să vă mărturisesc și dacă nu aș fi participat că prietena mea Luminița Tudosă s-ar fi supărat pe mine și mi-ar fi spus că fug de provocare. 

Mulți au furat startul și deja erau pregătiți cu articole de înscriere . În gândul meu:"ce disperați!" Acum ceea ce sper eu este că nu am supărat pe nimeni că am spus asta, dar am "defectul" de a fi sincer... câteodată. 

Am aruncat un ochi și pe lista de sponsori. Cei mai mulți sunt noi. Super! Înseamnă că mă așteaptă noi provocări.

Le urez succes tuturor, dar și mie! Ce altceva ar mai fi de spus? 


Pagina principală


Niciun comentariu: