Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

19 aprilie, 2021

Bogată și independentă


        Sursă foto: http://www.vulpescu.eu/wp-content/uploads/2014/12/independenta.jpg


Eu sunt o persoană care întotdeauna am acceptat în mod deschis orice oportunitate necovențională de a face bani.

În era Internet-ului era practic imposibil ca să nu se inventeze tot felul de metode, prin care stând în fața calculatorului și din confortul propriei tale case să îți completezi veniturile.

Am și un grup pe Facebook dedicat metodelor de a face bani online propriu-zise, cât și a afacerilor care se folsesc de modalitățile electronice de promovare.

De când mă preocupă acest subiect am învățat ceva lucruri, printre care:

1. Lumea este în general reticentă la MLM-uri, asociindu-le în mod toatal greșit cu schemele PONZI sau schmele piramidale.
Nu vreau acum să spun ce este fiecare căci există destui care au explicat deja destul de bine diferența dintre ele.

2. NU EXISTĂ îmbogățire rapidă. Da, dacă nu dai cu piciorul oportunităților și te implici, există posibilitatea chiar să faci avere pe net, dar acest lucru nu se face în câteva zile sau luni ci în ani și presupune destul de mult efort susținut și continuu.

3. Dacă ai o afacere ce presupune recrutarea de referali, dacă nu îi aduni explicându-le care sunt oprtunitățile lor să intre în afacerea ta cei mai mulți nu vor lucra. Poate că au impresia că sunt folosiți, că tu nu vrei decât să ai o echipă cât mai mare și să te îmbogățesti pe spatele altora pentru comisionul primit de tine din activitatea lor.

4. Spam-ul nu e bun în promovare, nu neapărat că nu dă roade mai ales la recrutare, dar adminii rețelelor de socializare nu îl vă cu ochi buni și te trezești cu restricții și nu știi de unde, mai ales că, cel puțin Facebook nu obișnuiește să dea prea multe explicații. Eu primesc și după ani de zile, mesaje că am făcut spam deci știu ce vorbesc.

5. Orice oprtunitate pompoasă e scam, sau pe românește țeapă. Dacă cineva îți promite nu știu ce sume în timp scurt, este într-un fel sau altul o persoană rău intenționată. și dacă tu înainte să ai vreo dovadă că site-ul plătește te-ai și apucat să îl promovezi riști și tu să îți pierzi credibilitatea și chiar să îți faci dușmani.

Acestea fiind spuse, astăzi vreau să vă prezint un fenomen social media, care a luat amploare: oportunitățile minune pentru persoanele de sex feminim pe net.

Studente, mămici cu pitici acasă, sau pur și simplu femei ce au deja un  job și neapărat trebuie să își mărească veniturile, ba chiar să renunțe la activitatea pe care o au și să câștige chiar și câteva sute de lei pe săptămână sunt ademenite cu tot felul de oferte.

Fenomenul din punctul meu de vedere are două cauze:

1 Femeia din ziua de azi care dorește să fie pe picioarele ei din punct de vedere financiar. Se promoveză și încurajează azi pe toate căile femeia independentă, ce nu mai trebuie să depindă de banii iubitului sau soțului.

2. Pandemia, ce atrage pe oricine la ideea de lucru de acasă

Dar hai să vedem ce spuneam mai înainte , din lucrurile pe care le-am învățat de când mă preocupă subiectul banilor pe net ce anume și cum se aplică acestor tipuri de oferte.

Spuneam că reticența față de MLM-uri există, așa că unele oferte chiar menționează că nu este MLM, nu cumperi și nu vinzi nimic. Deodată trebuie să îți pui niște întrebări, deoarece o  ofertă serioasă are sursă sustenabilă de câștig prin orientarea acesteia către piață. Unele chiar au ajun să simtă nevoia să spună că nu Avon, Oriflame sau Farmasi, clasicele afaceri cu produse cosmetice.

În al doilea rând faptul că ți se promite uneori chiar în mod direct independența finaciară, fără să treacă mult timp, trebuie să ții minte că bani făcuți rapid nu există.

Un alt mesaj spune că nu trebuie să recrutezi pe nimeni, dar simplu fapt că citești acel mesaj înseamnă că tu ești cea recrutată și la rândul tău vei face la fel, dacă vei alege să te implici.

Vorbeam și de spam: sunt sufocate grupurile de Facebook de astfel de anunțuri și când răbadarea celor de la acest site de socializare se va termina se va lăsa cu restricționări.

Iată un exemplu din acela de momeală ce pretinde independența finaciară:




Dar haideți să ne imaginăm că eu nu am dreptate și că multe femei vor ajunge independente și pline de bani și nu din videochat cum spunea o reclamă.

Păi în primul rând de un bărbat nu vor mai avea nevoie decât pentru a face un copil. Femeia independentă nu va mai plânge după o pensie alimentară că ele au destul, deoarece printre un gătit și un schimbat de scutece banii vin prin calculator direct în cont și sunt mulți.

Bărbații vor fi fericiți că nu mai este niciuna să fie pe capul lor și vor ieși și la 40-50 de ani la o bere cu băieții sau la meci că trece ea pandemia și se va putea iar. De ce altceva să îți ardă când scapi de responasbilitatea creșterii și educării urmașilor săi.

Hei, dar stai, înainte de a mă face misogin, eu doar glumeam. Oricum nu se va întâmpla ce am spus eu în scurtul meu scenariu. Poate câteva vor reuși să facă niște sume mai frumușele, dar cam atât. Și în nici un caz nu o vor face pocnind din degete.

Vouă fetelor vă spun, visul vostru de independență pe care toate v-o doriți, va deveni realitate din proiectele voastre proprii de care știu sigur că sunteți capabile, nu de la tot felul de vânzătoare de iluzii, ce vă încântă cu spam-ul lor ce pare de neoprit! 



Pagina principală


Niciun comentariu: