Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

09 noiembrie, 2020

Leacuri pentru tuse

Frigul a venit și dacă trebuie să știți ceva despre mine este că unul din simptomele care mă chinuie când răcesc fie și puțin e tusea. Acum nu fugiți de mine, nu am COVID( sau cel puțin nu știu eu), deși sțiu că mulți sunteți speriați și chiar vă înțeleg. Dar totuși nici nu ar trebui să nu o luați la fugă mai ceva ca Speedy Gonzales!

Remediile pentru tusea supărătoare sunt multe. De astea sunt pline farmaciile, de la siropuri la diverse pastile, care mai de care promițând că te vor scăpa de această manifestare total neplăcută a organismului.

Știți și voi că multe produse conțin tot felul de substanțe sintetice și conservanți. Dar eu vă propun să încercăm ceva natural.Știți că plantele au o capacitate enormă de a fi un remediu pentru multe afecțiuni. Acum o să credeți că apelez la vraci și leacuri băbești, dar nu vă grăbiți să trageți așa de repede o concluzie. Eu chiar vorbesc de produse omologate pe care le găsiți în farmacii, iar cele pe care vreau să vi le propun sunt pe rafturile atât a farmaciilor obișnuite, cât și pe a celor cu specific naturist.

Mi-a șoptit mie o păsărică un lucru: cea mai bună reclamă pe care o poți face este la un produs pe care l-ai testat chiar pe pielea ta. Și am zis ce sfat bun: așa voi face. Chiar nu îmi place să vorbesc din auzite și sunt total de acord cu acest mod de abordare. Și mie dacă cineva îmi spune că a cumpărat ceva și cât de bune este mă va determina de cele mai multe ori să cumpăr și eu.

Și ca să vă convingeți că e nu vă mint am o poză făcută chiar de mine cu un set complet de produse( gama Plantusin) care luptă împotriva acestui inamic destul de enervant în multe situații: tusea.




Da după cum v-ați dat seama este vorba de compania Fares. Sunt convins că și voi ați văzut produse de-ale lor , unii poate chiar le-ați cumpărat, dar dacă nu ați făcut asta încă acest articol e chiar pentu voi. Și chiar nu e cineva apărut acum nou pe piață ci a apărut acum aproape 100 de ani, în 1929 mai precis.

Ceea ce te atrage din prima clipă este design-ul viu colorat al ambalajelor și ai spune că este doar o tactică, dar vreau să te asigur de un lucru: și produsele în sine este bune. Atât din punct de vedere al eficienței cât și al gustului nu vei regreta dacă le vei alege. Și sunt sigur că cel puțin și tu ai trăit măcar odată experiența când siropul de tuse te-a făcut efectiv să strâmbi din nas de amar ce era. Nu e așa că recunoști? Eu îți spun sincer, aici nu e cazul să te plângi că e amar sau cine știe cum, gustul e chiar ok. E și o mică excepție: siropul fără zahăr, pentru diabetici, dar nici acela nu e chiar rău.

Și acum siropul ca siropul, dar și capsulele moi cu uleiuri esențiale sunt cu adevărat bune și eficiente. Deja am început să le folosesc și chiar își fac efectul. Am simțit asta de la prima capsulă și cred că le voi folosi pe toate. Tusea a venit pe la mine, dar nu putea să mă prindă nepregătit.


Și dacă nu ajunge cu siropul și capsulele voi folosi și comprimatele pentru supt, alea pe care le vezi în poza unde sunt toate trei. Sunt pregătit pentru orice! Dar stai chiar acum iau una, sunt super! Aroma puternic mentolată a lor  nu dă nici o șanșă iritației gâtului.





Poate voi vă alegeți ceaiuri, produse pentru imunitate sau orice altceva, fiecare după nevoie, dar dacă sunteți ca mine și tușiți des aveți clar un aliat ce nu vă lasă la greu.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2020








Pagina principală



Niciun comentariu: