Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

30 octombrie, 2020

O dulceață specială

Eu ador dulceața și în general lucrurile dulci. Produse ca dulceața, gemul, ciocolata și multe altele sunt pentru mine.Nu mă pot ascunde și de fapt nici nu vreau, acesta sunt eu și mi-o asum. Bine, bine mi-ați spune: știi și tu că nu e un lucru tocmai sănătos și cu siguranță cei care mă cunosc ar spune că se vede pe mine că am destule kilograme în plus. Au mare dreptate, dar ce poți să îmi faci?

Dar oare cine nu s-a delectat măcar odată cu o felie de pâine cu dulceață, gem sau miere? Uite de exemplu, mierea e naturală.

Toată lumea când aude de dulcețuri sigur se va gândi la produsele cu zahăr, ceea ce este parțial adevărat. Zahărul este într-adevăr un ingredient larg răspândit, dar nu tot ce e dulce este reprezentat de acest produs al industriei alimentare.

În mod natural, fructele au glucoză și fructoză, zaharuri naturale și consumate în mod rațional au fără îndoială beneficii pentru sănătate. La fel și mierea ca și fructele are în componență în majoritate glucoză și fructoză. Harnica albină, fără ca ea măcar să aibă habar reușește să colecteze tot ce este mai bun din nectarul florilor și să transforme acel lucru în singurul produs al cărui termen de valabiltate este nelimitat. Poate unii nu știați, iar dacă așa este aflați acum de la mine. Dacă sunteți surprinși, vă înțeleg. Și eu am fost.

Producătorii de răsfățuri alimentare așa cum îmi place mie să îi consider au început să se gândescă, din fericire și la sănătatea noastră și nu doar la gustul care să te facă să nu te mai oprești. E și o vorbă: dulcele cere dulce! Cel mai mult mă bucură că trăim într-o lume în care cazurile de diabet cresc și asta e o problemă gravă și serioasă, așa că e timpul ca antreprenorii în ale dulcelui să dezvolte concepte naturale. Dar vă dau un sfat: nu vă lăsați amăgiți, orice consumați în exces este dăunător, chiar dacă este natural.

Dar să revenim. Tot spuneam că există și producători care sunt interesați să inoveze și inovația lor să meargă spre lucruri naturale, cât mai puțin procesate.

În dorința mea de a căuta produse noi și interesante, folosind Internetul am descoprit un producător care să se bazeze pe miere. Tot vorbeam eu mai devreme de minunata albină și rezulatul muncii ei neobosite. Chiar ar fi păcat să nu îl valoricăm.

Producătorul despre care vă vorbesc este Melinis și vine cu un concept 100% natural acela de a face o combinație între fructe proaspete, neprocesate și miere. Cred că deja numele companiei este destul de sugestiv. Sau poate mi se pare doar mie. În fine, nu știu dacă acesta este cel mai important lucru.

Dar care este cel mai important lucru? Păi cum care? Să cunoaștem produsele. Păi nu știu ce credeați voi, dar cu siguranță asta e.

Deci după cum spuneam, doar ingrediente naturale sunt folosite, Nimic altceva decât fructe crude și miere.

Printre multele produse pe care le au mi-a atras atenția unul din ele: Melinis de cătină De ce? Simplu: am tot auzit de la diverse persoane despre combinația cătinei cu miere și despre beneficiile nenumărate pentru sănătate ale acestei combinații. 


Dar cu toate acestea ceea ce aș vrea eu să gust este Melinis de trandafiri. Sincer nu m-aș fi gândit la așa ceva și ce trebuie să știți despre mine e că eu sunt o persoană curioasă din fire și  sunt dornic să încerc lucruri noi.




Acum sper că v-am convins și vă mai spun doar atât: răsfățați-vă dulce, dar sănătos!


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020.

Pagina principală



Niciun comentariu: