Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

11 noiembrie, 2020

Black friday - COVID edition

Black Friday e acel moment al anului când cu toții așteptăm să dăm lovitura și să achiziționăm produse cu reduceri foarte mari. Cui nu îi plac reducerile? Eu nu pot spune că sunt un împătimit, dar dacă pot economisi ceva, de ce nu?

De haine știm că avem cu toții nevoie și mai ales dacă vrem să fim bine îmbrăcați trebuie să ne facem timp  pentru a colinda magazinele, iar să vânezi reducerile este un adevărat sport național, în speranța că vei prinde ceva de calitate fără a fi nevoit să îți golești portofelul.

Hai să fim serioși cine când prinde reduceri nu se grăbește să ajungă la magazin? Te recunoști cu siguranță, nu poți nega. Dar hopa, ceva de ceva vreme ne strică planurile și schimbă foarte mult lucrurile. Cine să fie? Ei cum nu știți? Pandemia, ce putea fi altceva? Asta înseamnă că nu mai e Black Friday? Nici gând: este. Și chiar dacă ieșim mai pușin pe afară totuși nu vrem să rămânem în urmă și să nu fim în pas cu moda.

Poate că sunteți curioși dacă cel puțin pe mine m-a speriat virusul acesta și dacă mă gândesc să achiziționez mai puține haine. Ei bine da, la început cam așa a fost, dar alternativa online este la îndemâna. Acum poate unii nu credeți în virusul acesta ce a speriat o lume întreagă, dar mai bine să nu riscați ceva. Dacă se poate lucru de acasă, școală online( sau mă rog, unde există posibilitatea), de ce nu ar putea fi și în aceat caz?

Eu unul am găsit un site cu ajutorul căruia îmi pot achiziționa haine și de care tot mai multă lume vorbește. Este vorba de Answear. Da știu că mai sunt câteva, dar mie ăsta îmi place.

Așa că de acolo mi-am luat Ofertele de Black Friday  în materie de haine anul acesta. Reduceri și de 70%, ce să mai zici? Nu poți rezista! Și mai ales procebtul ăsta mă atrage că 7 pentru mine este o cifră ce aduce noroc. Și nu, nu sunt superstițios sau ceva, sau cel puțin nu eram, până să mi se întâmple niște lucruri bune legate de ea. Poate nu pare pentru unii un motiv să alegi niște oferte de reducere, dar pentru mine se pare că este.

Așa că e clar hainele la reducere de anul acesta vin numai de la Answear. De ce? Păi nici eu știu prea bine, dar decizia e luată. Nu mă mai poate întoarce nimeni din drum, mai ales că dacă îmi intră ceva în cap e greu să mă convingă să fac altfel. Și poate nu numai îmbrăcăminte, poate și să mă încalț că vine frigul și stau cam prost la acest capitol. Păi dacă tot m-am apucat să vânez reduceri, hai să o fac serios!





 




Ceea ce trebuie să vă mai zic este și că deși nu prea se iese prin oraș eu unul nu am job unde să pot lucra de acasă, așa că vreau ca măcar pentru scurt timp lumea din jurul meu să vadă că eu port haine de calitate. Așa că mi-am zis imediat că ar trebui să port haine de firmă de exemplu, la întâmplare dau numele unui brand Lacoste, dar puteți găsi o grămadă pe site. Cine știe, poate chiar aveți deja unul preferat și dacă tot v-am dat pontul e momentul să vă luați și voi exact ceea ce de mult timp v-ați dorit.


Voi ce faceți de Black Friday? Prin magazine? Nu! Mai bine comandați de acasă că e periculos să umblați așa brambura acum. Zic, numai zic acum voi faceți excat așa cum credeți, dar eu zic că merită să încercați cu acest site, că oferta e variată. Pe bune convingeți-vă chiar voi că așa e!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020

Pagina principală



Niciun comentariu: