Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

15 noiembrie, 2020

Cum nu am gătit eu

Unii le au cu gătitul, eu nu am încercat niciodată. Cu toate că cineva mi-a propus să fac asta, tot nu am făcut. Poate că nu sunt eu prea ambițios, ce să zic.

Ei bine astăzi am stat eu așa mult și m-am gândit și mi-am zis: dacă tot nu o fac eu măcar să încurajez pe alții să o facă. Și poate că metoda exemplui personal este cea mai bună, dar am zis totuși să încerc. Poate cine știe ce bucătar se va naște și nu știa că are talent. 

Vreau încă de la început să vă dau un pont, o direcție pe care să mergeți. Este acum o modă( trend pentru cei care folosec frecvent englezisme) și poate că și voi cred că ați observat cu dietele vegane. Sau poate că o fi vreo conspirație și vor ăștia ca în viitor să nu mai omorâm animale să îi satisfacă pe cei care activezaă în ONG-urile care se luptă pentru apărarea lor. Dar hai, că deja o iau pe arătură și devin ca ăia care se tem de 5G și vaccin.

Acum pe bune dietele vegane, deși în mod paradoxal eu unul nu sunt adept al lor, am ținut foarte mult să vă spun că ele câștigă tot mai teren.

Și de unde totuși mi-a venit să fac asta? Răspunsul e simplu. Pentru că mi-am propus să consum cât mai multe fructe și legume în perioda asta de pandemie. Că mai aud eu în stânga și în dreapta că e bine, că dacă faci asta crește imunitatea. Numai bine pe timp de pandemie, exact ce e nevoie.

Cum suntem într-o perioadă în care comenzile online devin tot mai dese chiar și dacă este vorba de produse alimentare, am început să apelez la ele.

Dacă vorbim de fructe și legume proaspete, trebuie să vă spun foarte clar că acestea trebuie livrate și consumate cât mai rapid. Deaceea este necesar să căutați un magazin din localitatea de domiciliu sau apropiată. Și cum eu stau în capitală, mare noroc pe mine, că am de unde alege.

Și dacă tot vine vorba de chestii proaspete eu am găsit un magazin pe care le poți comanda online dacă locuiești în București sau Ilfov. Este vorba de Băcănia Tei







Am făcut și un video cu produsele comandate de mine. Vă invit să îl vizionați. Acum sper că nu vă voi zgâria timpanele cu fundalul muzical, dar am și o aplicație prin care poți compune muzică. 

Așa că vă bucurați-vă de ele mai întâi vizual și cumpărați și poate cumpărați și voi. O să vedeți și struguri și pot să spun că așa buni și parfumași nu am mâncat vreodată.

Nu uitați, că aveți acces, cel puțin deocamdată la fructe proaspete în București, dar sperăm că se va extinde și în țară. O prietenă virtuală din Focșani ar fi vrut și ea, dar deocamdată s-a muțumit cu produse mai rezistente, conservate.


Și poate până la urmă mă apuc și eu de gătit așa cum a făcut o colegă de muncă ce a făcut ceva din avocado  și am gustat și eu și chiar a fost bun, Am luat și eu unul, de fapt tot ce vedeți a fost un coș de cumpărături undeva la 50 de lei, dacă aș fi luat totul de prin piață sau hipermarket separat făcea mult mai mult. Așa că merită.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2020

Pagina principală


Niciun comentariu: