Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

07 octombrie, 2020

Answear cu noroc

De ceva vreme mă urmărește peste tot, pe Facebook, pe net și chiar pe stradă și nu pot scăpa de ea.

Nu, nu este o persoană, este vorba de cifra 7. Ce o avea atât de special de o regăsesc în postări, în articole, reclame, la numărul de comentarii sau reacții la diverse postări pe Facebook sau că apuc să scriu mesaje fix la o oră ce are legătură cu această cifră?
Trebuie să vă mai spun că au mai trecut pe lângă mine și mașini cu numărul de înmatriculare: 777, 77 sau 770 și nu de puține ori.

Unii ar spune că 7 este cifra norocului, că dacă te urmărește o să fugă el după tine, nu tu după el așa cum facem noi toți. Eu tot îl aștept să vină, dar se zice că norocul și-l mai face omul și cu mâna lui. Așa că dacă 7 mi s-a tot aratăt atât de insistent în ultima perioadă m-am gândit că sigur e vreun semn de undeva. Unde mai pui că, în urmă cu niște ani, o prietenă de-a mea din minunata lume virtuală, a trăit o experiență similară și ei chiar i-a purtat noroc. Așa că nu puteam să stau așa, pur și simplu deoparte fără să reacționez.

Și cum toamna de anul acesta care cu greu s-a lăsat convinsă să vină, după o privire încruntată în calendar a trebuit să apară și să se așeze cuminte la locul ei, gândurile mele s-au îndreptat în mod categoric către garderoba mea. Și brusc mă trăznește o idee. Ce ar fi ca eu să fac un top, un top vestimentar, că tot de ceva ani e moda asta cu topurile. Și topurile astea sunt cu diverse cifre: 3, 5, 10. Ce ar fi ca eu să mă folosec de...ați ghicit, cifra 7.

Și ca să fie treaba treabă, mă gândesc ca să includ în topul meu lucruri cu adevărat de calitate. Cum colindatul magazinelor clasice de prin mall-uri este contraindicat în aceste vremuri pandemice, Internetul e mereu la îndemâna mea. Așa că apucă-te Cosmine și dă-i search pe Google! Și ce credeți mă opresc la un site, unul foarte tare din domeniul vestimentar. Doar nu o să mă prindă tanti toamna nepregătit. Nici vorbă, chiar trebuie să am, cum spuneam, lucruri de calitate pe mine din cap până în picioare...la propriu.

Așa că doamnelor și domnilor, după această minunată introducere, urmează mult-promisul top cu noroc al elementelor vestimentare autumnale de la Answear:


1. Am decis să pun în fruntea topului meu eșarfele. Ce nu vă convine? Mulți s-ar fi așteptat să încep cu un costum sau o geacă ceva. Dar mai mult decât atât când m-am uitat pe eșarfe, fără să îmi dau seama, am intrat la cele pentru femei. Și nici două modele nu mi s-au părut prea feminine, sincer as fi cumpărat și eu.




2. Acum dacă tot veni vorba de geci că deși nu sunt eu o persoană friguroasă e nevoie de una. Și iată mai jos ce mi-a făcut mie cu ochiul!



3. Și acum dragii mei să continuăm cu ghetele, că mai vine și ploaia în toamna asta la pachet cu frigul. Știu că nu pare că anul ăsta a cam fost secetă, dar nu se știe niciodată. Nu mă pot eu decide prea tare la culoare, dar după ce am stat să analizez pozele modelul este cel care din urmă m-a atras.

Așa că alegerea mea o puteți vedea imediat:



4. Și acum, deși nu vroiam ajungem și la jeanși. Ei glumeam cum să nu vreau asta! Și da, aici nu mai am cum să îi confund cu cei de damă. Aleg repede un model și aici.





5. Și acum totuși hai să revin și să aleg și eu un fular 100% bărbătesc.

În cazul în care treaba e mai serioasă și e mai frig decât mă așteptam, am ales ce vedeți în continuare: 




6. Și pentru că tot vorbeam de frig, o căciulă nu strică așa că mi-am ales și eu una.



7. Și cum nu știam ce să mai aleg să fie fix 7 elemente, zic să fie și un ceas, că din ceea ce se vede au și ceasuri. Așa mă pot uita dimineața, în drum spre muncă fix la ora 7 fix să îmi poate noroc toată ziua.



Ca un bonus la topul meu, pe final , dacă vă plac brandurile o să menționez pentru voi Jeanșii Calvin Klein și surpriză hanorace adidas pe care le-am găsit și eu pe aici. Și mai sunt și altele, veți descoperi voi.

Și acum, sper ca articolul meu chiar să îmi aducă noroc și pentru că nu sunt egoist și nu mă gândesc numai la mine, sper că și vouă, celor care îl citiți!



Acest articol a fost scris pentru ediția de toamnă SuperBlog 2020 

Pagina principală


Niciun comentariu: