Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

30 septembrie, 2020

Superblogger ca să fiu

Toamna a venit de o lună, copiii au început și ei scoala, lucrurile în aceste vremuri grele vor să încerce să reintre în normal. Ba ma amai avut și alegeri locale, când pentru prima cu masca pe față am ales pe viitorii gospodari ai noștri (sau nu) pentru următorii 4 ani.

Dar toate lucrurile astea banale, nu se compară cu ceea ce urmează: Competiția SuperBlog.

Și da, m-am decis, sau vorba vine pe ultima sută de metri, să particip și eu. De fapt ce zic eu că m-am decis: am fost împins de la spate. Nu o să spun de cine, că a scris ea în articolul ei de înscriere.

Sunt și eu acum ca să fiu pe-aici, nu spun că voi scrie la toate probele mai ales că în timpul săptămânii de-abia asștept să ajung acasă de la muncă să stau. Dacă va fi câte o probă la 2 zile cum cică ar fi(habar nu am), chiar vă spun sincer, îmi va fi greu.

Dar na, trebuie să fiu și eu pe-acolo, mă mulțumesc acum cu statutul de particiapant, nu ca la ediția anterioară unde am avut ambiția să scriu la toate probele în termen. Și chiar niște mici premii luate au fost binevenite. Măcar pentru efortul acela meritam și eu ceva nu?

Așa că eu vă urez succes celorlați, luați voi premiile că eu mai scriu ici pe colo din articole.  Bine, acum vă mai spun ceva: chiar nu mă supăr dacă voi câștiga vreo probă. Acum pentru că e liber din nou la călătorii, mă bucur de faptul că nu e din nou sponsor o agenție de turism, nu spun care, că o evitam. Sau poate nu...nu se știe niciodată, poate îmi plăcea proba. Acum asta e!

Și ca să fiu sincer până la capăt, dacă blogul mai urcă puțin per total, acesta este adevăratul câștig pentru mine și nu o voi mai înjura pe cea care m-a împins să particip.


Pagina principală


Niciun comentariu: