Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

18 septembrie, 2020

Cadouri neobișnuite sau trăsnite

Indiferent cine ești, nu cred că nu îți plac cadourile. Dar uneori, poate ai pățit și tu, ai fost cu adevărat uimit de ceea ce ai primit.

Eu încă nu am primit, dar cel puțin am rămas cu gura căscată când mi s-a promis ceva cu totul neobișnuit. Și da, chiar este cu totul neobișnuit pentru că niciodată nu mi-ar fi trecut prin cap. Bine, acum să fiu sincer: nu mi s-a promis numai mie ci unui număr mare de persoane. Acum sper ca cel care a promis să se țină de cuvânt și spun asta pentru că acel cadou chiar e unul pe care nici măcar nu am reușit să îl înțeleg.

Dar despre ce poate fi oare vorba? Păi să vă povestesc!

Eu unul sunt foarte mare fan al fizicianului Cristian Presură și ca orice fan care se respectă sunt abonat la canalul său de Youtube. Toate bune și frumoase și până aici nimic ciudat. Numai că, într-o zi văd pe pagina lui de Facebook ceva ce m-a lăsat mască. De parcă nu erau de ajuns măștile pe care noi le purtăm de ceva vreme. El a zis ca dacă face 100K abonați ne dă fiecăruia câte un...metru. Pe bune uitați-vă mai jos să vedeți că nu mint!





Și acum vă întrebați și voi ca și mine: cum un metru. L-am întrebat și în privat cum vine treaba dar răspunsul a fost că vom vedea. Așa că dacă vreți să vedeți și voi și să ajungă la 100K abonați, nu ezitați să fiți și voi printre abonații lui.


Trebuie să vă mai spun ceva amuzant: după ceva minute de gândire am zis în glumă, poate o fi vreun metru de croitorie/ tâmplărie ceva. Dar nu, sigur e ceva special! Că se mai spune că oamenii de știință că sunt un pic ciudați. Sau poate e doar în capul meu.

Și încă ceva: am vrut să îi iau un interviu pe blog-ul meu( adică aici dacă nu v-ați prins), dar din lipsă de timp a refuzat. Ce mult mi-aș dori să îi dau și lui ceva: măcar o oră, dacă el dă un metru. Păi dacă el dă un metru, deci spațiu, eu să îi dau timp să aibă pentru interviul meu. Să ne putem juca de-a spațiul și timpul. Sau poate de-a spațiu-timpul (pentru cunoscători) - Einstein apreciază asta!

Și acum dacă tot v-am invitat să fiți viitorii câștigători, ai unui metru, am o curiozitate: voi ce cadouri trăsnite sau neobișnuite ați primit? Puteți scrie acest lucru în comentarii la articol. Chiar sunt curios și poate cine știe îmi dați idei.

Pagina principală



Niciun comentariu: