Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

10 iunie, 2020

Și-a căutat-o





Am primit o provocare de a aborda un subiect destul de controversat din punctul meu de vedere.

Recent am scris un articol despre violența împotriva femeii, dar mai înainte de scandalul legat de agresarea vloggeriței Bianca Adam prin care am dorit să taxez atitudinea(poate surprinzătoare) a unor femei cu privire la subiect, iar astăzi scriu despre un alt scandal referitor alt tip de abuz asupra femeilor și anume violul care a avut loc nu cu mult timp înainte.

Trebuie să vă spun ceva, deși urmăresc frecvent canale de Youtube eu nu auzisem de Colo, cel care îndemna efectiv ca minorele de 15 ani care se îmbracă provocator să fie efectiv violate, într-un mod destul de brutal.



Aș vrea să spun și eu părerea. Da într-adevăr deși multe femei sau chiar fete adolescente nu recunosc, unele sunt îmbrăcate astfel și susțin că fac asta doar că așa le place, vreau în mod categoric să subliniez un lucru destul de important, nimic nu justifică violul. Cu atât mai mult cu cât un tip, ca acel...nu știu cum să îl numesc, la 28 de ani să spună fie și în glumă, că ar viola niște minore, când știm că nu ar fi chiar OK să întrețină relații intime chiar dacă acestea ar fi de acord. Oricum scuzele lui ulterioare că a fost în glumă sunt, părerea mea și cred că și a voastră, penibile. Nu reprezintă altceva decât încercarea de a scăpa de problemele cu legea, lucru care sper că nu se va întâmpla.

Aș adăuga faptul că până și în lumea animală, femela care stârnește masculul pentru împerechere, așteaptă ca acesta să o determine să îl accepte. Cu atât mai mult un bărbat care are avantajul de a avea rațiune, trebuie să o convingă pe femeie, nu să facă ceva cu forța.

Ceea ce mă miră este că a trebuit să treacă o perioadă destul de mare de timp de la publicarea acelui video pe Youtube pentru ca scandalul să izbucnească. 

Din păcate mentalitatea noastră încă este că o femeie și-o caută, dovadă că, din câte am înțeles (căci nu îmi doresc să intru pe canalul lui), Colo avea peste 800K subscriberi și chiar comenatarii de la abonați care erau de acord cu el.

Am fost provocat de asemenea să pun acest caz în paralel cu un alt video care aparține unui personaj mult mai faimos cunoscut de toată lumea, Mihai Bendeac. Acesta se amuza pe seama unei experiențe traumatizante pe care a avut-o și a povestit-o pentru o publicație de tip cancan, Ana Maria Mocanu, care a fost violată de un coleg atunci când era la liceu. Sigur Bendeac nu se face vinovat de vreo instigare, dar nici ridiculizarea victimelor nu este un lucru de acceptat. Ceea au în comun Colo și Bendeac este că amândoi se referă la minore.

Puteți viziona reacția lui Mihai Bendeac aici

În încheiere vreau să le spun tutor bărbaților: indiferent cât de provocatoare ar fi o femeie, asta nu înseamnă că ea îți dorește să sară pe ea primul bărbat pe care îl întâlnește( ea va accepta pe cel care o va convinge), iar dacă e vorba de o minoră nu este OK nici măcar dacă ar fi de acord să faci ceva. Ea încă nu este deplin conștientă de ceea ce vrea. Din păcate cele aflate la liceu văd femei care se comportă și se îmbracă într-un anumit fel și le iau drept modele. Dar nu uita, dacă profiți de asta nu dovedești că ești bărbat, din contră ești ceva...nici nu știu cum să te numesc. Și gândește-te că poate într-o zi vei fi tată de fete. Cred că ai fi în stare să îl omori pe ăla dacă victima ar fi fiica ta.


Niciun comentariu: