Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

24 mai, 2020

Impresii despre Spring SuperBlog 2020



Sunt câștigător, eu unul așa mă consider. Am avut încă odată ocazia să mă întrec cu unii dintre cei mai buni, dar totodată și ambițioși oameni din blogosferă și chiar dacă  nu am ajuns să câștig decât un singur premiu(3), la una din probele din concurs, faptul că sunt finalist la această ediție înseamnă mult pentru mine.

Competiția SuperBlog căci despre ea este vorba, se desfășoară de 2 ori pe an, toamna și primăvara și înscrierea are o singură condiție: un blog vechi de cel puțin un an. Apoi începi cu un articol de înscriere, unde poți scrie ce vrei tu legat de așteptările tale de la competiție. 

E a doua ediție la care eu particip, dar la prima am scris doar la câteva probe. Deja sunt câstigător, față de mine însumi pentru că acum am scris la toate probele și după cum vedeți și perseverența și ambiția îți este apreciată cu o diplomă simbolică, dar care totuși înseamnă mult pentru mine. 

Știu că mulți se gândesc doar la premii, dar eu vreau altceva. Vreau ca blogul meu să ajungă cât mai sus, să îmi pot perfecționa scrisul și de ce nu să devin atractiv pentru viitoare colaborări. Nu îmi este rușine să recunosc că aș vrea colaborări cu diverse companii pentru advertoriale, dacă acest lucru mă ajută să se afle că acest blog există și cu ocazia aceasta și alte articole să fie citite. Chiar dacă unii ar spune că mă vând nu stau să îi ascult. Atât timp cât experiența de aici mă poate ajuta să creez o poveste frumoasă în jurul unui brand sau produs nu văd nimic în nergulă în acest lucru.

Nu ascund nici faptul că au fost momente când am considerat că jurizarea a fost poate un pic incorectă, dar până la urmă acest lucru chiar nu mai contează. De ce? Pentru că ajungi diverse tipologii de sponsori, fiecare urmărind alte criterii, ajungi să ghicești cumva ce vor și să știi să te adaptezi. Nu trebuie uitat că juriul este format din oamen, subiectivi, fiecare cu diverse așteptări, principii și interese. Inevitabil tu ca și concurent o să ai nemulțumiri, dar cel mai important lucru este să ai răbdare și să stii să treci peste ele.

Numărul de cuvinte impus este o modalitate de a te strădui tot mai mult în așa fel încât să îți adaptezi conținutul pentru a te conforma acestei cerințe.

Dacă aveți și voi vreun blog încă nu sunteți convinși că merită, vă spun să încercați, nu știți dacă aveți talent sau nu și este păcat ca acesta să fie irosit. Și să o faci într-o competiție serioasă cum m-am convins că este aceasta din punctul meu de vedere este cea mai bună decizie pe care o poți lua. Și tu crezi că dacă ești nou nu poți câștiga? Ei bine te-ai înșela dacă ai gândi așa. Au fost și noi intrați în competție care au ieșit pe locul 1 la anumite probe. Dacă ei au putut, poți și tu!

În încheiere pot spune un singur lucru: aștept cu nerăbdare ediția de toamnă a SB, sponsori și provocări noi și de ce nu să aud că și alții care au citit acest articol au intrat în competiție!

Nu mai spun decât atât: mulțumesc SuperBlog, dar și citititorilor mei, cei mai mulți jucători ai jocului Coin Master, care de mai mult de 1 an de zile îmi aduce vizite la articolul despre joc! Voi mă faceți să merg mai departe!



2 comentarii:

Cluc24 spunea...

Felicitari si spor in continuare!

Unknown spunea...

Nu am primit spinurile de la frend zone