Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

22 mai, 2020

De ce nu îți găsesți prietenii pe Coin Master



Știu că mulți din voi sunteți frământați de probema asta, mi-a șoptit mie o păsărică

Păi știu că vreți să vă găsiți prietenii să vă ajutați și hop, nu apar. Păi explicția e simplă: aveți prieteni cu multe nivele peste voi(sau sub). 

Întrebarea e ce e de făcut? Păi dacă sunteți prieteni pe Facebook și în afara jocului, nimic. Doar nu vei renuța la prietenie pentru un joc. Bine acum e posibil ca jocul să strice prietenii din invidie, sau din simplul fapt că prietenul tău lasă rest, tu îl ataci și tot el se supără.

Dar dacă nu e prieten decât de joc, renunță și scoate-l din listă și caută să dai cerere celor care sunt cam la celași nivel cu tine.

Sau poate nu îți convine ceea ce citești, că ești un pârlit cu posibilități mici și vrei să te milogești pentru o dublură în privat asta ca să nu îți iei înjurături pe grupuri că tu nu cumperi cufere și vrei cărți moca. Nu știu dacă Jenny Blum(aka Jana, p-aci prin Românica) s-a gândit la asta, dar efectul s-a produs.

Și dacă stau să mă gândesc e bine să ai prieteni în joc care sunt de nivelul tău sau aproape. Te stimulează competiția și face jocul mai plăcut. Părerea mea, acum nu îmi "umpleți frigiderul"

Acum  ca să nu fie articol prea scurt că nu dă bine, nu o să fac un articol separat despre o altă întrebare pe care o altă păsărică ( eu am un stol ) mi-a șoptit că vă chinuie e câte nivele are coin master.

Acum chiar mă iau de voi. păi vă e lene să intrați în meniu? Ca să cumpărați cufere și să vă milogiți, mai înțeleg. Bine acum nici eu nu știu. Că oricum, să ajung eu la ultimul! Nu e simplu, dar cu ceva bani reali băgați în joc dacă au reușit ăștia să vă fraierescă reușiți poate să ajungeți și acolo. 

Totuși nici nu vreau să o mai lungesc că vă plictisiți, așa că nu vă mai urez decât succes la joc!

Niciun comentariu: