Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

06 aprilie, 2020

Stăm acasă - ce facem?

De multe ori ni s-a părut că nu avem destul timp pentru activități recreative, pentru a face un minim de activitate fizică și acum ni s-a dovedit clar cât de mult ne-am înșelat în această privință.

Și acum prieteni, aș vrea să fiți sinceri cu voi: de câte ori ați zis că ați obosit, că serviciul pe care îl aveți e foarte solicitant că nu mai aveți energie nici măcar pentru o plimbare sau alergare în parc.

Nu eram niciodată mulțumiți de numărul de pași pe care aplicațiile telefoanelor inteligente ni-l arătau și spuneam fără să gândim prea mult, că vezi doamne serviciul e de vină pentru această situație.

Chiar și mersul la cumpărături este de regretat pentru, pentru că atunci când trebuiau să facă acest lucru li se părea ceva fie banal, fie enervant.

Cu siguranță aveți o urmă de regret acum în zilele acestea când situația vă obligă să stați în casă. Te gândești că toate lucrurile pe care le făceai atunci când nimeni nu stătea la colț de stradă să te întrebe unde te duci nu ai știu să le apreciezi. 

Vedeți voi, așa e omul, atunci când are sau când i se dă libertate nu prea știe să aprecieze și pac vine o vreme în care nu mai are toate astea, fix ca acum.

Dar soluțiile oare care sunt? Ce e de făcut în această situație? Ești nevoit să ai idei chiar dacă nu îți place. 

Și te gândești că un smartwatch nu îți folosește. Serios? Pe lângă faptul de a citi, de a face curățenie, sau asculta o muzică relaxantă ce poți face? Poți alerga și în casă, poți folosi funcțiile  de monitorizare ale ceasului tău inteligent sau poți face alte tipuri de exerciții fizice monitorizate și ele. 



Așa am făcut și eu când am ales dintr-o ofertă de ceasuri bărbați deși la început nu eram prea entuziasmat. Acum sunt foarte muțumit de hotărârea mea. 

Am mai câțtigat ceva: am mai mult timp de stat cu familia, căci până nu demult la fel ca și tine mă plângeam de asta. Da și ăsta e un câștig, dar mulți dintre noi vedem doar ceea ce am pierdut.

Voi ce faceți la izolare? Eu v-am spus. Voi poate aveți alte idei, le aștept!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020

Niciun comentariu: