Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

08 aprilie, 2020

Dincolo de cosmetice

Astăzi am să aberez ceva. Dar cu folos. Nebunia asta provocată de pandemia de coronavirus, m-a pus așa pe gânduri.

Nu eram eu pus pe gânduri de obicei, dar nu, nu am băut nimic nici măcar o sticlă de spirt. Glumesc desigur, stați liniștiți că nici nebun nu sunt sau cel puțin nu am pus vreun diagnostic de specialitate.

Și cum eram pus pe gânduri cu mâna sprijinită de birou și cu ea îmi sprijineam capul, căderea era să mă facă să mi-o rup. Ce credeși s-a întâmplat? Evident că nu, altfel cum dracu' să mai scriu? Logică elementară, nu?

Gândurile mele, zburau fix la producătorii de cosmetice, care acum sunt afectați că le-au scăzut vânzările. Cel pușin acum Dana Budeanu e fericită. Păi nu mai își cumpără toți "fătălăii" ruj să și-l pună în poșetă când trebuie să dea toți banii pe măști, mănuși și pe dezinfectanți, asta dacă se mai găsesc. Îmi spunea o prietenă că la ea în oraș nu mai găsești. Oops! Nasol!

Acum după ce am făcut o caterincă din aia proastă, sau cel pușin așa ar zice unii că pe cuvântul meu mie nu mi se pare, sau mi se pare că unii ar zice că nu mi-a zis nimeni să revenim la lucruri serioase. Nu vă mint, pe bune!

Ca în orice afacere e bine să știi să te adaptezi situației să demonstrezi că ai o altă misiune pe care ți-ai propus-o  singur și că ți-ai schimbat sistemul de valori de la profitul ca țintă principală la implicarea în comunitate.

Și se pare că așa au gândit și oamenii de la cel mai mare producător român de cosmetice Nu pot spune că aș fi eu vreun client al lor, dar cu siguranță apreciez faptul că au ales să se implice în vânzarea produselor de igienă, care sunt după cum vedeți și voi tot mai greu de achiziționat în ultima vreme.

În timp ce unii din păcate își pun lacătul pe afacerile lor și se gândesc cu groază la ceea ce vor face în viitor cei de la firma Farmec au ales să se gândească la modul în care ar putea să pună accentul pe inovație și să inițieze o campanie de creare a două noi produse igienizante.



În felul acesta au dovedit un lucru: îți manifestă grija pentru comunitate, fără a fi nevoiți să renunțe la activitatea lor, ci doar să o adapteze cerințelor momentului. Și poate că mă repet, dar da pot spune fără să greșesc că adaptarea este cheia, asta dacă nu ați înțeles acest lucru până acum. Iar cei care o fac în sensul pe care l-au făcut cei din echipa lor, merită nu doar aprecierea mea dar și a voastră.

Aș încheia cu un gând și pe tonul de la începutul acestui minunat articol: sper ca împreună să trecem peste starea asta numită oficial de urgență și chiar de s-ar enerva iar Dana Budeanu să mai vedem iar ceva "fătălăi" cu poșetuțe cu ruj  în ele defilând pe stradă și "prințese" care se întrec în cosmetice. Până atunci noi să fim sănătoși , pe cât se poate, bineînțeles și cu ajutorul celor de la Farmec. Căci viața noastră trebuie să aibă un pic de...farmec, chiar și acum.Nu-i așa? 

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog2020.

Niciun comentariu: