Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

10 aprilie, 2020

Cine-i salvează pe eroi?

Era o zi obișnuită de muncă pentru mine la birou pentu că deși în plină pandemie eu  nu pot lucra de acasă. Nu doresc să vă spun ce lucrez pentru că nu cred că ar interesa pe cineva, nu vreau să vă plictisesc. 

Noi pentru a face o atmosferă cât de cât mai plăcută avem un aparat de radio. Și ce să vezi la un moment dat aud o piesă nouă și fără să știu de ea recunosc fără să vreau vocea lui Smiley. Era fix acea melodie pe care am folosit-o ca titlu al acestui articol. Trebuie să recunosc, am fost emoționat mai ales că mesajul era clar și se potrivește perfect cu situația în care suntem. Mai târziu am aflat că piesa aceasta a fost scrisă cu mult înainte de toată nebunia asta cu virusul.

Nu cred că Smiley se va supăra că i-am "furat" titlul,  el știu că e un tip de treabă. Nu e așa Smiley? Dacă întâmplător citești acest articol sper că vei face precum ți-e numele de scenă...vei zâmbi!

Trebuie să recunosc aveam o oarecare nemulțumire că nu pot și eu lucra de undeva de acasă. Singura mea "muncă" de acasă este scrisul pe blog. Dar în zilele acestea chiar nu mă pot plânge sunt alții pentru care din păcate munca este și mai grea. Sunt aceea care sunt nevoiți să lupte împotriva inamicului invizibil, sunt cum se spune "în linia întâi" Ei sunt eroii noștri ai acestor vremuri, ei și voluntarii care îi ajută pe cei care au nevoie de sprijin și nu are cine avea grijă de ei.

M-am tot gândit serios la melodie și la titlul ei și nu știu dacă voi putea spune că îi putem salva, dar cu siguranță îi putem ajuta. 

Și da se pare că cel puțin pentru voluntari și ONG-uri chiar există soluție. E nevoie de un lucru esențial pentru ca oamenii de bine să poată ajunge la cei pe care vor să ajute să ajungă la semenii lor și anume de transport.

Nu pot oferi eu mijloace de transport tuturor, însă am fost plăcut surprins să constat că există umanitate și în cazul unor firme de transport, oameni care gândesc dincolo de afacere.

Firma se cheamă Autonom și are următorul mesaj:

"Punem la dispoziție pentru închiriere gratuită (timp de 3 luni, cu posibilitatea de prelungire) mașini din flota Autonom din toată țara, pentru acele ONG-uri și fundații care au nevoie de mobilitate în misiunea lor, în lupta împotriva Coronavirusului."

Nu vreau să îi critic poate e o mică scăpare, eu având și  studii juridice, dar gestul contează până la urmă. Nu există închiriere gratuită ci comodat, nu m-am putut abține să nu o zic. 

Peste toate vă invit să le vizitați site-ul și să vă convingeți și voi de serviciile oferite de această firmă.

Puteți deasemenea să le viztați Pagina de Facebook 

Îi puteți contacta pe e-mail la help@autonom.ro sau la număruul de telefon +40 747 277 610;

Așa că dacă și tu ești un erou al unui ONG sau fundație poți apela cu încredere la ei și împreună prin eforturile noastre vom trece cu bine peste aceste încercări grele și mai ales cei care sunt cei au cel mai mult nevoie de ajutor.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020



Niciun comentariu: