Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

03 aprilie, 2020

Accident la sensul giratoriu

Astăzi am să împărtășesc cu voi o poveste din trafic. Nu aș fi vrut să o spun, dar până la urmă am stat și m-am gândit că și dintr-o experiență negativă se poate întâmpla ca ceilalți să aibă ceva de învățat. 

Și da, cu toții știm că a fi prudent este un lucru absolut necesar când e vorba să conduci o mașină, dar cum spune vorba românească: "ce-i prea mult strică"

Dacă ești șofer sigur ai auzit de prioritatea de sens giratoriu, iar pentru cei care nu știu pentru că nu s-au gândit că le trebuie un permis de conducere trebuie să știți că toate vehiculele care circulă deja în sensul giratoriu au prioritate de trecere.

Ei ce să vă mai zic sensul ăsta giratoriu mie mereu îmi dădea bătăi de cap în următoarea situație: vehiculele care circulă din sens opus și care brusc fac viraj la stânga. Îmi era destul de dificil să fiu pe fază și de multe ori recunosc că nu am dat prioritatea pe care o aveau. Chiar am fost claxonat de unul odată, avea dreptate omul.

Numărul ăsta mare de situații în care am greșit m-a făcut pe mine să dezvolt o anumită teamă și să exagerez, iar după cum vă spuneam exagerarea nu e bună și m-a dus la accident.

Eram înaintea unui sens giratoriu și doar mi s-a părut că cineva din sens opus ar vrea să vireze la stânga și ce să vezi frână bruscă. Însă altcineva din spatele meu a avut proasta inspirație ca tocmai atunci să încerce o manevră de depășire. Așa că în m-a lovit în partea din stânga spate. O altă regulă însă spune clar: ești obligat să păstrezi distanță de siguranță față de cel din fața ta. Dar respectivul nu a făcut-o, mai avea și viteză mare și mai eram și în pantă. 

Ambele mașini au ieșit destul de avariate din cauza asta, deci vă dați seama cu ce viteză a venit.

Ce e de făcut: amândoi ne grăbeam, fiecare să ajungem la două evenimente. Cu toate că s-a întâmplat așa noi din fericire am scăpat teferi și am decis să facem constare amiabilă. 

Ce e de făcut însă acum cum ne reparăm mașinile. Cum nu mai avusesem parte de un incident în trafic până atunci și cum deschid telefonul și caut informații.

Nu mică mi-a fost mirarea să aflu că în cazul în care sunt implicat într-un accident și nu sunt eu cel vinovat că l-am produs am dreptul la ceea ce se cheamă auto de inlocuire . Acum cu mașina mea puteam să merg exact așa cum era ea lovită, dar am zis că dacă tot am dreptul prin lege la așa ceva de nu?

Și da chiar vă recomand și vouă să vă cunoașteți tot mai bine drepturile atunci când sunteți implicați într-un accident petrecut din vina altuia.

Firma la care am sunat se numește Autonom și oferă  asistenta rutiera promptă și de calitate. În mai puțin de o oră au sosist băieții cu o platformă și cu o mașină pe care să o conduc până se repară a mea.

Exist și un număr pe care vi-l las acum pentru a-i putea contacta și voi. Nu vă doresc să aveți nevoie, dar totuși dacă aveți ghinion și o pățiți apelați cu toată încrederea 021.9111.

Pe final, că să fiu și mai convingător vă las un video de prezentare al servicilor oferite de această firmă: 



Așa că nu disperați, există o rezolavare și în această situație, important e să nu pățiți voi ceva!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020!

Niciun comentariu: