Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

13 aprilie, 2020

Casa Diham...de acasă



Coronavirusul nu ne dă voie la restaurante, interzis s-a înțeles! Mai mâncați și acasă, păi da ce atâta cu iețitul în oraș.

Dar eu pe lângă casă aveam ceva resturante, nu de lux, dar mai venea câte un prieten, rudă sau partener de afaceri pe la mine și era mai mișto să îi invit să ieșim undeva. Glumesc la partea cu partenerii de afaceri, nu am eu așa ceva, dar am ambiție, poate într-o zi nu va mai trebui să glumesc.

Acum lăsând gluma la o parte, parcă după atâtea zile de restricție ne e dor de preparatele unui restaurant și mai ales a unuia de proximitate.

Și ce să vă mai spun, mi-e lene să tot gătesc ceva, până când frate? Serios. Trebuie să existe o soluție și parcă zău că nu aș vrea ca cei de pe la mine prin preajmă să dea faliment. De ce? Păi s-o termina ea pandemia asta nenorocită, s-o duce starea de urgență și președintele cu zâmbetul său lipsit de farmec ne va anunța ceea ce așteptăm noi de mult: că a încetat această stare, că viața revine la normal. Și cu asta terasele vor fi din nou animate, mai ales în serile de după zilele toride de vară ce urmează să vină. 

Dar până atunci, restaurantele trebuie să supraviețuiască și prioritățile guvernului sunt altele decât turismul și industria HoReCa.

Dar întotdeauna există o soluție și trebuie să știi să te adaptezi. Ești patron de restaurante, nu dispera. Ești client, nu dispera nici tu. Chiar poți să stai acasă și să te bucuri de preparate de la restaurantele din jurul casei tale, fără să fi nevoit să te deplasezi tu până la ele.

În vremurile astea grele cineva cu inițiativă a zis: ce ar fi să livrăm mâncarea la domociliu de la restaurantele apropiate de clienții lor? Păi nu: bine gândit! Firma se numește LOKOFOOD. Fix de ea era nevoie chiar era și cred că și voi sunteți de acord cu asta

Eu am pe lângă casă exct ceea ce v-am spus un mic restaurant pe nume Casa Diham și ce m-am gândit eu așa: hai să fac un joc de cuvinte și a ieșit titlul acestui articol. Ador jocurile de cuvinte și uite că am avut o ocazie să mă folosesc de asta.

Da chiar cred că firma asta va ajuta restaurantele din zona mea să supraviețuiască. Dacă ei vor face livrare la domiciliu și nu doar mie ci și oamenilor din cartier pot fi optimist. Și la fel o pot face și la restaurantele din zona ta.

Deocamdată tu #staiacasă că de restul( mai precis de mâncare) se ocupă




Niciun comentariu: