Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

23 martie, 2020

Să mâncăm sănătos!

Am să vă fac o mărturisire. Eu nu am mâncat niciodată sănătos, ci am preferat întotdeauna ceea ce îmi place. Este destul de greu într-o lume în care dacă ai suficienți bani și nu neapărat foarte muți să reziști unor tentații.

Acum cu afirmația pe care tocmai am făcut-o e evident că nu pot să dau sfaturi, de aceea am folosit în titlu "să mâncăm", altfel aș îndemnul ar fi sunat "să mâncați"

Totuși deși de multă vreme m-am tot gândit la traiul sănătos și e de la sine înțeles, la partea legată de alimentație, pofta și comoditatea au învins...până acum. 

Și cum în vremurile acestea dificile, mersul prin oraș, căutând vreun magazin naturist nu este tocmai o alternativă bună, tehnologia, nelipsită și ea din viața mea devine cheia rezolvării problemei.

Și da sunt o grămadă de publicații online, bloguri și videoclipuri care mai de care având ca subiect alimentația și în mod particular cea sănătoasă, este nevoie și să ai de unde procura alimentele.

Trebuie să vă spun: mi-a fost nu greu, ci foarte greu să aleg un magazin online care să ofere ceva diversificat, dar după zile întregi de navigare prin zeci de site-uri m-am oprit asupra unuia: Driedfruits

Acum auzisem eu că denumirea unui brand trebuie să aibă un efect psihologic asupra oamenilor și da acest lucru a funcționat și asupra mea. Fruits îmi sugerează sănătate, căci așa știu că fructele sunt sănătoase.

Știu că la modă sunt topurile și îmi place să le urmăresc, indiferent de domeniu, dar m-am zis cu ocazia hotărârii mele de a îmi schimba stilul de viață și de a începe cu alimentația ia să îmi fac o listă cu 10 alimente ce mi s-ar părea mie sănătoase. Nu prea accept eu ușor sfaturi așa că acesta e și motivul.

Sigur pentru cineva care nu aținut cont până acum de nimic acest lucru nu a fost unul chiar ușor, dar odată ce mi-am propus acest lucru nu am dat înapoi.

Ce trebuie să menționez înainte de a da drumul la listă este că aici nu veți găsi preparate din carne, acele genuri de alimente pe care eu le consum în mod frecvent, ceea ce mi-a dat mult de gândit, dar stai ce vorbesc eu, site-ul parcă are o denumire ce te duce cu gândul la fructe, deși nu sunt numai fructe aici.

Dacă e să începem cu micul dejun primele alimente la care m-am gândit și pe care le-am întâlnit aici, deci merită locul 1 în top nu că ar fi cel mai important aliment din listă ( nu mi-am propus o ordine a importanței), sunt cerealele. Nu am înțeles eu de ce sunt 2 categorii aici, mi-a făcut cu ochiul următorul produs:Grau expandat (pufarine) cu 35% miere BIO - 200 g


E clar că aceste produse sunt o alternativă sănătoasă la la ceea ce consumam eu până acum și cred că îmi va prinde bine șiu dacă și voi făceați la fel ca mine și vouă.

Totuși am fost surprins să constat că foloseam și până acum ceva sănătos și anume ceaiurile. Deși mulți nu știu ceea ce numim noi ceai, sunt în realiate infuzii, ceaiul fiind unul singur obținut din planta respectivă numită evident ceai , totuși această denumire a devenit acceptată de toată lumea și evident că și pe acest site au fost incluse multe produse din diverse fructe sau plante în această categorie. 

După ce am aflat că făceam bine că aveam obiceiul să beau ceai , totuși consul mare de carne și produse din carne îmi mărea colesterolul, lucru ieșit și la analize, iar acest fapt m-am îngrijorat. Cred că voi apela de acum la Ceai colesterolus FAUNUS PLANT - 90 g


Fructele deshidratate și confiate au avantajul că țin mult și pot fi folosite în multe rețete de prăjituri ca o alternativă la cele toatl nesănătoase de pe piață pe care până nu demult și eu le consumam.

Nu m-am gândit până acum să încerc să includ în alimentația mea și tot felul semințe. Dar auzisem eu de quinoa și mi-am zis ce ar fi să încerc Quinoa alba BIO - 250 g


Acest aliment este bogat în proteine și fibre și dacă tot m-am decis să reduc consumul de carne, poate aces aliment să suplinească cantitatea de proteine necesară. 

Aș încheia recomandările de pe acest site cu sucuri naturale pe care le puteți găsi aici și ceea ce aș vrea să cumpăr eu, voi puteși alege și altele este Siropul de coacaze si zmeura și asta pentru că mie îmi plac fructele de pădure.



Deasemenea pe lângă aceste produse aș mai menționa încă 5 pentru a întregi lista pe care v-am promis-o: mierea( o alternativă sănătoasă la zahăr), îndulcitori naturali, biscuiții dietetici, nucile și compoturile bio ( fără zahăr).

Sigur sunt mai multe categorii de produse și nu numai alimentare pe care le veți găsi pe site, așa că eu cred sincer că aveți de unde alege în funcție de nevoile și preferințele voastre.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020.

Niciun comentariu: